פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוקד שירותי אינטרנט של בזק לא מתפקד נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏22 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
יום חמישי 22 בנובמבר - מוקד שירותי האינטרנט של בזק פשוט לא מתפקד! לא ברור אם מישהו עונה שם בכלל לטלפונים (שאמורים להיות מאוישים 24 שעות).
כבר יומיים שיש שיבושים באינטרנט באיזור פ"ת בעקבות בעיות של בזק. ניסינו היום 6 שעות רציפות (משעה 17 עד 23) לתפוס שם מישהו אך ללא הצלחה. בכל נסיון טלפוני למוקד האינטרנט, אנו מחכים חצי שעה על הקו עד שהשיחה מתנתקת לבד..
ניסינו להתקשר למוקד 199 בסביבות השעה רבע לשמונה, למקרה שהם יוכלו להעביר למוקד האינטרנט הודעה. חיכינו רבע שעה על הקו עד שחזרנו לתפריט הראשי ולאחר דקה נשמעה הודעה שהמוקד כבר נסגר.
ניסינו להשאיר הודעה דרך האתר של בזק, אך בכל נסיון יוצאת הודעת שגיאה "לקוחות יקרים, הפעילות שבוצעה אינה תקינה. אנא נסו שנית או פנו למוקד 199".
נאמר לנו מ 013 שגם הם אינם יכולים להשיג את בזק, ושאיננו היחידים שמתלוננים, והם שומעים על כך כל היום.
איזה מין שירות זה? זה לא הגיוני שאין אפשרות לתפוס את בזק בשום צורה! זוהי חברה מספיק גדולה שיכולה להרשות לעצמה להעסיק מספר לא קטן של מוקדני שירות, אפילו רק בכדי שיקחו הודעה. זה לא ייתכן שאין שום אפשרות ליצור איתם קשר, ושאף אחד לא עונה לטלפונים 6 שעות רצופות!!
----------------------------------------------------------------------------------------------
המשך תלונה:
יום שישי 23 בנובמבר - היום בשעה 7 בבוקר, לאחר המתנה של כחצי שעה, הצלחנו לתפוס מוקדן שירות שעשה איתנו בדיקות וטען בסופו של דבר שיש בעיה עם המודם וצריך להחליף אותו. באותה הזדמנות ביקשתי שיחזור אלי מנהל כיוון שחצי יום ניסיתי לתפוס אותם ללא הצלחה.
בזבזנו את זמנינו היקר בהחלפת המודם בבזקסטור. לאחר ההתקנה של המודם החדש עדיין היתה תקלה.
בסביבות השעה 12 התקשרתי שוב. כמובן ששוב חצי שעה עד שמוקדן ענה לנו שטען שזו בכלל בעיה איזורית בפ"ת ולדבריו "עד 14 זה בטוח יעבוד!".
בשעה 15 כשעדיין יש תקלה, שוב חצי שעה המתנה, הפעם המוקדן טוען שחלק מהאיזורים כבר הסתדרו, מבצע איתנו עוד מספר בדיקות ומחליט בסופו של דבר שכנראה האיזור שלנו עדיין לא תוקן. כשניסיתי לברר מה הצפי לתיקון התקלה, נאמר שאין צפי אבל הטכנאים ימשיכו לעבוד על זה, גם בשבת אם יהיה צורך, כי זו תקלה שמשביתה איזור שלם.
באותה הזדמנות ביררתי מה קורה עם המנהל שהיה צריך לחזור אלי משעה 7 בבוקר.. המוקדן מאוד הופתע לשמוע שעדיין לא חזר אלינו מנהל ולדבריו "זו בעיה מאוד חמורה". (מעניין שזה מה שנתפס אצל המוקדן כבעיה מאוד חמורה, אבל זה שבאיזור שלם של פ"ת אין אינטרנט כבר יומיים וחצי לא מפריע לו בכלל.) בנוסף, הובטח שמנהל יחזור אלי תוך חצי שעה!
חזר אלי "אחראי" אחרי שעתיים! התקשר רק בכדי לעדכן אותי שעדיין יש תקלה. כששאלתי שוב מה צפי לתיקון התקלה, הפעם נאמר לי ש "אין צפי, הטכנאים כבר לא עובדים על זה יותר כיוון שנכנסה השבת. הם ימשיכו ביום ראשון ומקווים שזה יסתדר ביום ראשון." איזור שלם בפ"ת מושבת (!!!) כבר יומיים וחצי והטכנאים פשוט הפסיקו לעבוד על זה כי "ביום שישי הם עובדים רק חצי יום...".
מיותר לציין שפה כבר אבדה סבלנותי וביקשתי לדבר עם המנהל של האחראי. כמובן שבשעה הזו כבר אין עם מי לדבר, אין לו למי להעביר אותי ואף אחד לא יחזור אלי לפני יום ראשון. אני מנסה להשיג אותם יום וחצי, השארתי הודעה בשבע בבוקר, השארתי הודעה חוזרת בשלוש בצהריים, ועכשיו שטרח לחזור אלי אחראי, אחרי שהשבת נכנסה, כשנשארו רק התורנים במשרד, בטח שאין עם מי לדבר..
בנוסף ביקשתי שיחזור אלי המנהל של הטכנאים, בכדי שיסביר לי איך זה שהם מפסיקים לעבוד על תקלה שמשביתה איזור שלם בפ"ת כבר יומיים וחצי. נאמר שיחזור אלי מישהו ביום ראשון בבוקר. כשביקשתי לדעת מי יחזור אלי ומה שמו, נעניתי ב "אין מישהו ספציפי. יש כמה מנהלים. אחד מהם יחזור אלייך".
שום התעקשות מצידי לא עזרה. נשארתי בדיוק באותו המצב כמו לפני יומיים. האינטרנט בבית לא זז, אין עם מי לדבר, עדיין יש תקלה, לא עובדים עליה ולא יודעים מתי היא תתוקן.
לא ייתכן שהחברה העיקרית שתשתית האינטרנט מושתתת עליה בארץ, תהיה מודעת לתקלה של איזור שלם ולא תטרח לעשות את כל המאמצים לתקן את זה!
1. פתרון לתקלה הטכנית במהירות האפשרית. 2. פיצוי על כל הימים בהם לא עבד האינטרנט ועל בזבוז הזמן שלנו פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה