פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות משונה מאד של חברת בזק נושא התלונה:
הון - הוניגווקס עודד - יהושע שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏10 ‏אוגוסט ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אמי , בת 84 מתגוררת בבית אבות ואני עודד הון מטפל בכל העניינים הסידוריים שלה כלומר : רכישות , תקשורת וכן בתשלומי בזק טלפון וטלפקס.
בתאריך הנ"ל או בסמוך לו התקשרתי לחברת בזק 199 ובקשתי לקבל מידע על גובה הסכום שהיא חייבת לבזק בקווי הטלפון שלה שמספריהם : 03-5553942 , 03-6598961.
נאמר לי על ידי הטלפנית: מה הקשר שלך לחנה הון. עניתי: אני הבן שלה יש בידי את מספר ת.ז. שלה ובקשתי לקבל את המידע. הטלפנית שאלה: היא לידך , חנה הון. אמרתי : כן אבל היא לא יכולה לדבר. הטלפנית: מצטערת .כל מידע אני יכולה לתת רק לבעל הקו שצריך לדבר בעצמו.
אמרתי: כל מה שאני צריך זה מידע כמה עליה לשלם עבור הקווים כדי שלא ינתקו לה אותם. הטלפנית: כל מידע בקשר לקווים של חנה הון ניתן לתת רק לה בדיבור ישיר איתה. עניתי : ומה אם היא היתה עכשו בבית חולים ? טלפנית: מצטערת אלו הן ההוראות שניתנו לי.
בקשתי את המפקחת והיא חזרה על אותן הוראות ואמרה לי שאינה יכולה לתת לי כל מידע על הקווים של אמי. שאלתי אותה : נניח שהייתי נותן לרעייתי לדבר אתכם ולהציג עצמה כחנה הון האם היית נותנת לה את המידע ? על כך למפקחת לא היתה כל תשובה כיוון שאין לה אפשרות לזהות איזו אשה מתקשרת.
המפקחת חזרה על כך שאלו הן ההוראות ולא נתנה לי כל מידע על חובות בקווים הנ"ל.
לאפשר קבלת מידע טלפוני מסויים על קו בזק פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
לשכת דובר בזק שם ותפקיד:
נושא פירוט השיחות, חובות וכו' הוא אישי וסודי ורק בעל קו הטלפון רשאי לקבל את הפירוט.
הדבר נעשה כדי לשמור על צנעת הפרט.
הלקוחות רשאים ליהנות מחסיון לגבי הפעילות התקשורתית שלהם ולכן אנחנו מקפידים במיוחד בנושא.
תגובה:
קיימים מספר דרכים חוקיות כדי לקבל מידע על התנהלות קו הטלפון, כמו במקרה המסופר שאחד מהבנים יצורך כבעל הקו, ועוד. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה