פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רשלנות מקצועית ושירותית של בזק נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני שבועיים הציעו לנו לעבור לחבילת 2.5 מגה בתשתית בזק.
אך אחרי שעברנו התחילו ניתוקים באינטרנט .אז הזמנתי טכנאי , מה שיתברר בהמשך כטעות ענקית.
למחרת בבוקר התקשר אליי טכנאי מטעם בזק , ניסינו למצוא מה הבעיה בעזרת הטלפון , לאחר שלא הצלחנו הטכנאי אמר לי שיבוא בעוד חצי שעה לביתי בשביל לעשות בדיקות. הוא לא הגיע , אחרי שחיכיתי שעתיים והוא לא הגיע נסעתי לעבודה , כמובן שנשארו אנשים בבית "למקרה" שהטכנאי יבוא.
באותו ערב התקשרתי שוב למוקד ואמרו לי שנעשתה טעות ושמחר עד שעה10 בבוקר יגיע טכנאי , שוב לא הגיע.
שוב התקשרתי למוקד , והבטיח לי ר"צ שיגיע טכנאי ביום ראשון (כי זה כבר היה יום שישי).
יום ראשון בבוקר הגיע הטכנאי , אחרי בדיקות הגיע למסקנה שאי סיכוי שאני יוכל לגלוש ב-2.5 וגם 1.5 זה יותר מידי , אבל הוא ישלח מישהו שיבדוק את החיווט אולי אפשר לעשות משהו . שעתיים אחרי זה שלחו טכנאי שיבדוק חיווט בעמוד של בזק ליד ביתי (בשלב זה לא הייתי בבית , אך היה אדם בבית שפתח לו את השער).
מה שקרה שהם כנראה ניתקו לנו , בחוסר מקצועיות, את הקו טלפון.התקשרנו לבזק (מטלפון סלולרי כמובן) ואמרו לנו שעד5 יגיע טכנאי לבדוק, הוא כמובן לא בא. יום למחרת בבוקר הטלפון בצורה מסתורית הסתדר , אך לקראת שעות הערב הוא שוב נהרס , ושוב אנחנו בלי קו טלפון בבית ובלי שטכנאי בא לבדוק.
כמובן שהתקשרתי אינספור פעמים לשירות (מהטלפון הפרטי שלי , בשעות העבודה שלי ) וכמובן אמרו לי שיחזרו אליי.מיותר לציין שלא חזרו
בזק מתפארים בפרסמות היפות שלהם , אך שכחו להשקיע קצת כסף בשירות לקוחות.
גם כספי,עלבון וכל מה שאתם יכולים לחשוב סוג הנזק :
תיקון התקלה , מכתב התנצלות ופיצוי . פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה