פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא ניתקו לי את הקו כשביקשתי נושא התלונה:
טל שרית שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
אני עברתי לדירה חדשה ב-1/9/07 בתאריך 30/8/07 התקשרתי לבזק וביקשתי להתנתק אמרו לי אין בעיה ונשלח לך טפסים שתחתמי. לאחר שראיתי שלא הגיעו טפסים בתור לקוחה טובה התקשרתי לברר אמרתי שלא הגיעו הטפסים אמרו לי תכתבי מלל חופשי ותפקססי. שלחתי. לא קיבלתי תגובה לאחר חודש קיבלתי עוד חשבון טלפון. התקשרתי לברר מה קרה אמרו לי שהם לא קיבלו פנייה לנתק את הקו. במשך חודשיים רדפתי אחריהם וכל זה כשאני עובדת ואמא חד הורית... אחרי חודשיים ככשילמתי את חשבון ספטמבר וגם אוקטובר ואני בלל לא בדירה והם גם העלו לי את החשבון . הגעתי לבזק בעצמי וניתקתי את הקו. לאחר מכן קיבלתי עוד שני חשבונות שאותם עדיין לא שילמתי בתוספת של תשלומי מודם שהוסיפו לי וזאת גם שלא הייתי באינטרנט דרכם אלא דרך יס שמהם התנתקתי מזמן. הם על דעת עצמם הוסיפו לי גם חשבונות מודם. לדבר איתם לא עוזר הם לא מקשיבים. מה עושים? תובעים? אני כמובן מהיום מנתקת מבזק את כל מי שאני מכירה ומעבירה אותם לצרכנים של טלפון אחרים!! בינתיים הצלחתי כבר לנתק שני לקוחות אני בתהליכים לנתק את שתי החברות בהם אני עובדת וגם את ביתי החדש ואת בית הורי והורי בעלי הם יפסידו בגללי הרבה כסף!
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי שני חודשים נובמבר דצמבר פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה