תלונה בגין שירות בלתי הולם ועוגמת נפש |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
להלן תיאור המקרה:
ביום שבת, 1.12.07, טלפנתי למוקד השרות של בזק כדי להתלונן על בעיית ניתוקים קבועה במודם. הטלפנית בדקה עימי מספר פעולות לפתרון הבעיה אך מאחר ולא נמצא פתרון סוכם שיישלח אל ביתי טכנאי ביום ב', 3.12.07 בין השעות 1100-1400. בשיחה עם הטלפנית הדגשתי את דחיפות העניין וביקשתי כי ינסו להקדים את ביקור הטכנאי לתחילת הסבב.
ביום ב', 3.12.07, חיכיתי בביתי לטכנאי כפי שסוכם. בשעה 13:30 טלפנתי למוקד בכדי לברר מדוע הטכנאי מתעכב. הטלפן שענה לי ביקש ממני להמתין לבדיקת העניין ולאחר 10 דקות המתנה (!) הוא הסביר שהטכנאי עסוק בעבודות אחרות ושהוא יוכל להגיע רק עם סיום העבודות בשעה "לא ידועה". בשעה 15:00, לאחר בזבוז יום עבודתי לשווא, יצאתי מביתי. עלי לציין כי רק לאחר השיחה עם הטלפן החלו לשגר לי הודעות קוליות וכתובות עם הסברים תמוהים כפי שציינתי לעיל.
אני רואה בחומרה רבה אירוע זה וחש כי זהו זלזול בזמני ובמקור הכנסתי.
מצפה לטיפולכם בעניין ולתשובתכם בנדון בהקדם.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי הלקוח,ולמידה לעתיד,מה שנראה כמו חלום הזוי לחלוטין! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|