אי מענה ואיבוד תלונה |
נושא התלונה: |
שני אייל |
שם/כינוי: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני מספר חושדים פניתי אליכם בדבר תלונה על חברת בזק, התלונה כנראה אבדה אצלכם מאחר וחיפשתי לפני מספר שבועות ושוב כעת והתלונה אינה קיימת בשום סטטוס:
המדובר על חיוב בחשבון טלפון של ידידה שלי אשר חוייבה בחשבון הטלפון בשימוש בשרות אסטרולוגי ושיחות מנוי לתא קולי של כוכבים ומזלות, הגברת היא אם חד הורית ומאז גרושיה ובתוכם התקופה שהיא מחוייבת לא ביקר אף אדם בדירתה מלבדה או מלבד ביתה בת השנתיים, השיחות נעשו לדברי המוקדנים בשעות הבוקר וגם לאחר שטענה כי אין באפשרותה לפקח על התחברות חיצונית לתשתיות בזק ובעיקר לא בשעות עבודה, בזק לא מוכנים לבטל את החוב ולבחון האם זו טעות מחשב או פריצה/גניבה מתשתית, הם דורשים מהמנויה לשלם עבור בדיקה ופירוט השיחות ומתעלמים מהחוק .
האם אין חובה על ספק שירות לוודא כי בהסכם בין לקוח וספק שירות (צד שלישי כמו חברת האסטרולוגיה) אין מעשה מרמה, זיוף חתימה וחיובי סרק ובהתאם לוודא חד משמעית מול הלקוח של בזק כי אכן הסכים ביוזמתו לביצוע בעסקה.
כרגע פיצלו את החשבון (חיובים רגילים לחוד ששולמו וחיוב אסטרולוגי בברור) אך עד כה הנ"ל לא הצליחה לקבל תשובה כלשהיא מבזק שתצדיק תשלום ללא הוכחות חד משמעיות שהלקוחה ביצעה את השיחות הנ"ל.
|
כספי |
סוג הנזק : |
ביטול לאלתר של החויוב, מכתב התנצלות והצהרה על ביצוע פעולות למניעת הישנות מקרה שכזה שוב אצל המתלוננת ואצל לקוחות אחרים |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|