פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מתן מידע שגוי נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 5/11 פניתי לשרות הלקוחות של בזק על מנת לברר מה העלויות של אחזקת/התקנת קו.
נמסר לי ע"י הנציגה שעלות ההתקנה היא 179 ש"ח אך במידה ובדירה שאליה אני נכנסת כבר הותקן בעבר קו בזק אין צורך בתשלום אלא רק בקבלת מספר חדש ודמי אחזקה חודשיים העומדים על סכום של 25 ש"ח.

לפני מספר ימים קיבלתי את חשבון הבזק הביתה ולהפתעתי חוייבתי בסכום של 179 ש"ח דמי התקנה!
23/12 פניתי לשרות הלקוחות נאמר לי שתבוצע האזנה לשיחה על מנת לבדוק מה נאמר, הובטח שתבוצע חזרה אליי תוך מספר ימים.
לאחר יומיים אזלה סבלנותי ופניתי שוב לשרות הלקוחות , נאמר לי שוב שהנושא עדיין בבדיקה ולא בוצעה האזנה לשיחה ותבוצע דחיית שידור של החיוב עד סוף הבירור.
ב 27/12 שוב פניתי מאחר ולא בוצעה שום חזרה אליי ע"י החברה ונאמר לי שהשיחות האלה לא מיועדות להאזנה ולא מתכוונים להאזין כלל לשיחה, ובנוסף ציינו שגם אם תבוצע האזנה לשיחה וימצאו אותי צודקת , לא יבצעו זיכוי על הסכום שחוייבתי בגינו.
לאחר ויכוח מאוד ארוך עם הנציגה ומספר מנהלים הועברתי למחלקת קשרי לקוחות ששם בסופו של דבר הובטח שיאזינו לשיחה.

ב28/11 לאחר שהובטח שתבוצע חזרה אליי ע"י מנהלת מקשרי הלקוחות ולא בוצעה, פניתי שוב! והועברתי ל "מאגי" שאיתה גם דיברתי יום לפני כן .
היא מסרה לי שאכן בדקו את הדברים ואת השיחה ואכן נמסר לי מידע שהוא שגוי על החיוב אך לא יבצעו זיכוי על הסכום!(השיחה הוקלטה על ידי במכשיר הסלולרי). למרות טענותיי שמדובר בעבירה על החוק שהחברה לא עומדת מאחורי המידע שמסרה לא זזה החברה מעמדתה והתעקשה לא לזכות אותי על סכום של 179ש"ח. הציעו הטבות בדקות אך לא את מה שביקשתי שהוא את כספי.
ביקשתי ממאגי בכתב את עמדתה של בזק בנושא, אך גם לבקשה זו נענתי בשלילה וכל הזמן הופנתי לפניות הציבור בטענה שיותר לא יוכלו לעזור לי או לספק לי מענה בנושא.
מיותר לציין את זמן האוויר ובזבוז יומי ברדיפה אחרי מוקד השרות והנציגות הנחמדות של בזק .
זאת לאחר שעתיים של המתנה ב 30/12 למענה אנושי בשרות הלקוחות שבמהלכם דיברתי עם 3 מנהלים שונים בשם חיים , רינת, ושרונה .
שאף אחד מהם לא סיפק לי מענה .




זיכוי כספי פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה