פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק/הקפאת קוים נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
מזעזע לקרוא את מקבץ התלונות נגד חברת בזק, לצערי אני חווה זאת על בשרי.
בתאריך 17.12.07 התקשרתי ל 199 וביקשתי לנתק שירות ADSL בשני קווים, כי אני מעוניין לעבור ל HOT . טענתי שאחת הסיבות לכך היא המחיר.
הנציגה אמרה שתוחח עם אחראית המשמרת, וחזרה אלי שאמשיך לזכות בתעריף של 45 ש"ח לחודש. הסכמתי אע"פי שאחד המנויים נמצאי בדירה שכורה שפיניתי אותה 5 ימים לאחר מכן.
יום לאחר פינוי הדירה (ב 24.12.07) התקשרתי וביקשתי להקפיא 2 קווים שהיו בדירה שכורה (על אחד מהם היה שירות ADSL) עד שאעבור לדירה אחרת.
לתדהמתי, הפקידה טכנה שאין אפשרות להקפיא או לבטל את שני הקווים בגלל שכביכול התחייבתי לשנה. טענתי שלא התחייבתי וזה פשוט אבסורד שאתחייב כאשר אני עוזב את הדירה ואין לי עדיין דירה חלופית. כמובן שלא חתמתי על שום מסמך ולא התחייבתי, בסה"כ התקשרתי במקור כדי להודיע לנתק אותי לחלוטין.
מאז החלה מסכת של זלזול והתעללות.
כל פניה טלפונית מזמעה, המתנה של מעל 1/2 שעה.
הסברתי שבינתיים נכנסו דיירים לדירה הקודמת והקווים לא מנותקים, אך כמובן שהפקידות לא מוכנות אפילו להקשיב, כולן (כ 5 פקידות) חזרו על זה שעלי לשלם דמי התנתקות בסך של 400 ש"ח.
שוחחתי עם אחראית המשמרת, אך היחס שלה והנכונות להקשיב פשוט מחפירים.
בלית ברירה, ביקשתי להעביר את קו ה ADSL לקו אחר, העיקר לנתק את הקווים שבינתיים מחוסרים אצל דיירים חדשים שבוע ימים.
ב 30.12.07 נותקו הקווים והועבר ADSL לקו טלפון אחר (אע"פ שאין שימוש ב ADSL ) , לתדהמתי הקו שובש. מייד התקשרתי והודעתי על כך, הפנו אותי ל 166 שלא היו מוכנים להקשיב לי, והחזירו אותי ל 199 (תהליך שארך שעתיים).
התקשרתי בפעם הרביעית ב 30.12.07 ודרשתי לנתק את ה ADSL ושיחייבו אותי בכל סכום שרוצים, כי בכל מקרה אני מביא את העניין להליך משפטי, העיקר שקו המשובש יהיה פעיל. נדרשתי לשוח טופס מתאים, הבטיחו לשלוח לי את הטופס אך כמובן לא שלחו. לאחר מספר פניות חוזורות והבטחות נשלח לי הטופס . שלחתי אותו בפקס. התקשרתי ב 31.12.07 לודא את מועד הניתוק, והפקידה טענה שלא היגיע טופס. שלחתי שוב את הטופס 3 פעמים רצופות וכן מכתב פניה מפורט לנציב פניות הציבור( גם 3 פעמים, שממנו לא קיבלתי תשובה עד היום, אם כי לא היו לי ציפיות שאקבל תשובה, למרות שהפקידה טענה שהיא שולחת לו תזכורת).
ב 2.1.08 משעדיין לא נותק השירות, התקשרתי שוב, הפקידה טענה שאכן יש פניה מתאריך 1.1.08 (למרות שהטופס החוזר נשלח ב 31.12.07 ) והיא טענה שבטוח "עוד היום תנותק" (כלומר ב 2.1.07 ).
היום, 3.1.08 שעה 23:15 , כמובן השירות לא נותק.
אני בכל מקרה נמצא בתהליך של גיבוש תביעה משפטית (יש לי מספר ראיות באמצעים שונים) ואני בתהליך פניה לחברי כנסת לתוכניות תחקירים בתקשורת, שייכנסו לעובי הקורה, שינסו להקשר לנציגים של החברה.
כיצד ייתכן שלחברה אין שירות פעיל עם נציגים כמו חברות הסלולר, והכן רק באמצעות הטלפון , לא יודעים עם משוחחים האם השמות שבהם מזדהים אכן נכונים ?
אחרי כל התלאות שעברתי ועדיין העניין לא הסתיים, אין לי שום תיפיות ממה שמתקרא "פניות הציבור בחברה" ואני הולך להמשיך לטפל בעניין ברמה העקרונית, אולי בכך יצטמצמו ההתעללויות בלקוחות רבים.
עוגמת נפש + סוג הנזק :
פיצוי מלא על כל הנזקים והתנצלות פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה