פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שמים פס נושא התלונה:
יקר רלי שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשלושה שבועות צלצלתי לבזק לבדיקת מחירים לרשת אלחוטית ביתית. הציעו לי מחיר מסויים. התקשרתי לנטויז'ן לברר אצלם על רשת ביתית ומשנודע לי שהעסקה בנטויז'ן טובה יותר, צלצלתי לבזק לבטל. הנציגה שענתה לי בבזק נורא רצתה שאשאר אצלהם והציעה לי דיל מטורף. שאלתי אותה "את בטוחה שהמחיר הזה כולל גם את זה וזה וזה??" והיא השיבה שכן. השיחה מוקלטת, קוראים לה אסתי.
אמרתי לה שאני לא רוצה לסגור עסקה אלא לצלצל שוב לנטויז'ן ולראות אולי הם יכולים להציע לי מחיר קרוב (כיוון שמבחינת שירות לקוחות העדפתי את נטויז'ן גם אם זה היה עולה לי קצת יותר).
נטויז'ן לא הורידו לי את המחיר כפי שציפיתי אז צלצלתי שוב לבזק לסגור עסקה.
נציג שענה לי טען שלא ניתן לבצע את העסקה שאסתי הציעה. אבל אמרו שיאזינו לשיחה בשביל לשמוע האם באמת כך נאמר לי ויחזרו אליי. הנציג אמר שלוקח להם 72 שעות (להאזין לשיחה של 10 דק' גג) ויחזרו אליי תוך שלושה ימים. עברו ארבעה ימים ואף אחד מבזק לא צלצל. שוב צלצלתי לשירות לקוחות, שוב ענה נציג חדש, שוב סיפרתי לו את הסיפור, שוב לקח טלפון ואמר שיחזרו אליי והפעם הוסיף שזה דחוף. עברו עוד שלושה ימים, שוב צלצלתי לשירות לקוחות, שוב ענה נציג חדש, שוב סיפרתי לו את הסיפור, שוב לקח טלפון ואמר שיחזרו אליי.
אין קול ואין עונה, אף אחד לא חזר.
להערכתי משיהו האזין לשיחה והבין שבאמת הובטח מה שהובטח וכנראה שלבזק לא משתלם לתת לי את העסקה שאסתי הציעה והכי כדאי להם פשוט להתעלם ממני.
אני עדיין בלי רשת ביתית, וכבר שלושה שבועות מחכה לטלפון מבזק.

עלבון סוג הנזק :
שבזק יקבלו על עצמם את העסקה שהנציגה הראשונה הציעה פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה