פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יטיפול לקוי נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
באוגוסט ביקשתי בשמה של אימי פרוט של שיחות שנעשו מביתה רח' השומר 10 קרית-אתא מספר טלפון 04-8443606 מיום 2.11.2206 ועד ל9.8.2007 היום 6 חודשים אחרי בקשה זו שהיו לה שיחות רבות עם בזק ולאחר ששלחתי את כל הנדרש... בקשה עם צילום ת.ז. ועם חתימה של אימי ... שיא הסיפור היה שבוע שעבר( ששוב אחרי אלפי שיחות שמופיעות אצל בזק על בקשה זו ) ביקשתי שוב ונאמר לי שישלחו - אך טרם התקבל שום פרוט .. השבוע - בתחילת השבוע ביום ראשון כבר איבדתי שליטה וביקשתי לדבר עם אחראית בשם גלית שהבטיחה לי שהיא שולחת בדואר רשום מייד.... ביום שני התקשרתי לשאול מה קורה???? ונאמר לי שרק כרגע המכתב נשלח בדואר רשום.... היום מספר ימים לאחר הבקשה - טרם הגיע ??? מכתב זה עם פרוט שיחות הטלפון חשובים לי בשל משפט שפרוט השיחות הינו מסמך די מרכזי בטיעון שלנו..... כל יום שאין אנו מוסרים את הראייה הזו אנו בצרות... בבקשה זרזו את בקשתינו ..מפליא שמבזק בינלאומי שלחו לי מיידית את הפרוט לפקס האישי שלי..אז מה הבעייה????
כספי סוג הנזק :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה