פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הכפלת דמי מנוי-אינטרנט נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הכפלת דמי שימוש בwow אינטרנט
, ללא הודעה ללקוח, הכפלת דמי המנוי מכיוון ולא נכנסתי למבצע, רק השבוע גיליתי שאני משלמת כפול - 100 ש"ח+ כבר מינואר,
בתשובה בזק מודיעים שאם אתחייב לשנה ב-35 ש"ח אקבל זיכוי 100 ש"ח
אטימות וזלזול בלקוחות ותיקים סוג הנזק :
הודעה ללקוח בעת שינוי התעריף- זיכוי על החודשים שנג פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
לשכת דובר בזק שם ותפקיד:
ללא בדיקה אני כבר יכולה לענות.
כל לקוח שמתחבר במסגרת מבצע לשירות האינטורנט המהיר, מודיעים לו מראש כי המבצע הוא לשנה בלבד. חודש לפני סיום תקופהת המבצע נשלחת גלויה לבית הלקוח ומודיעים לו כי המבצע הסתיים ומציעים לו לפנות למוקד השירות 199 להצטרף למבצע אחר (לפעמים בתנאים הרבה יותר טובים). בנוסף בכל חשבון טלפון מופיע בפרק פירוט התשלומים תשלום לאינטרנט והמחיר המדויק, כך שכל לקוח רואה כל חודש את הסכום אותו הוא משלם עבור הגלישה. בזק הינה אחת החברות הבודדות ששולחות חשבון מפורט, ואף מודיעה מראש כי המבצע מסתיים. כך שאין כל מקום להאשים את בזק באטימות. אנחנו לא יכולים להיות אחראים על כך שלקוח מחליט לא לקרוא את חשבון הטלפון, ולא להתייחס למכתבים שנשלחים לו מבזק.
תגובה:
לכל הלקוחות ולא רק בנושא בזק, לבדוק את החשבונות ולקרוא על מה משלמים בחשבון. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה