פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אכזריות ורדיפת בצע של בזק בנושא למבצע ASUS EEE PC נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
199 ובזק סטור ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
יש לי תלונה לגבי בזק הנפלאים,
ב-24 לחודש הם הכריזו על מבצע שלהם שכל מי שמשדרג את מהירות האינטרנט ל-4 מגה זכאי לרכוש את המחשב נייד הקומפקטי החדש, עליו הם חתמו בלעדיות בשוק עד ה-1/4.
התקשרתי ב-25 לחודש לבזק כדי לשאול איך לקוח קיים שגולש במהירות גבוהה יותר מ-4 מגה (5 מגה) יכול לרכוש את המחשב.
אמרה לי הנציגה, אין בעיה, אתה פשוט משדרג ל-8 מגה.
אמרתי לה שאתם לא מאפשרים לי לשדרג ל-8 מגה בגלל בעיות תשתית שלכם, אז ענתה לי הנציגה, אז אין בעיה, נשלח אלייך טכנאי שיוודא שאכן אי אפשר לשדרג ותוכל לרכוש את המחשב.
הסברתי לה שכבר היה טכנאי והוא אמר שאין אפשרות, אז היא אמרה לי שאין בעיה, שאפשר ללכת לבזק סטור לראות ולרכוש את המחשב.
הגעתי לבזק סטור באותו היום ולהפתעתי אמרו לי שהמחשב עוד לא הגיע ויגיע רק מחר.
הגעתי ביום למחרת לבזק סטור ואכן המחשב הגיע אך אמרו לי שמי שלא יכול לשדרג בגלל בזק, זאת בעיה שלו ולא של בזק והוא לא יכול לרכוש את המכשיר בשום אופן.
התקשרתי לבזק (199) כדי לברר את הנושא, אמרו לי שאני לא זכאי, אמרתי להם שהנציגה אמרה לי שאני כן זכאי, אמרו לי "אז מה ?".
ביקשתי מהם במשך יומיים שישמעו את ההקלטה בה הנציגה אמרה לי שאני כן זכאי ואמרו לי אין בעיה, אם אמרו לך בהקלטה שאתה זכאי, אתה תקבל את אופציית הרכישה.
כמובן, בבזק כמו בבזק, חזרו אליי ואמרו לי שאת המחשב אני לא אקבל ואם אני רוצה אולי עוד 3 חודשים (אחרי שהמבצע יגמר) אני אוכל לשדרג את המהירות שלי ל-8 מגה.
ו סוג הנזק :
פיצוי על בזבוז הזמן או אפשור של השתתפות במבצע פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה