פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום ראשון, 24.02.08 בשעה 10 בבוקר, יצרתי קשר עם בזק בעקבות מעבר דירה בכדי שיעבירו לי את קו הטלפון לדירה החדשה שאליה עברתי.
מצידם נאמר כי הפרוצדורה לוקחת כ- 48 שעות. בפועל, מיידית מרגע סיום השיחה עימם הם ניתקו לי את הקו בבית שלי (שממנו עברתי), אולם לא העבירו לי את הקו לבית החדש. משמע שנותרתי ללא קו טלפון. התקשרתי אליהם דרך 199 ומאז עברתי מסכת יסורים. במשך כ-4 ימים, אני מוצאת את עצמי במשא ומתן עם חברת בזק שתחבר אותי לטלפון. חשוב לי לציין שהדגשתי בפניהם כמספר פעמים שיש לי מצוקה משפחתית שמחייבת אותי להיות עם קו טלפון וזה לא הגיוני שלא יהיה לי קו 4 ימים!! חיכתי וחיכתי, לא התקשרו, לא חיברו, ולא כלום.
אני התקשרתי אליהם למעלה מ- 5 פעמים, דיברתי עם אינספור נציגים (תמר, לאון, יהודית, ארז.. ועוד..) אך אין מענה ומעבר לכך שהשירות שקיבלתי היה בוטה, אדיש ולא קשוב כלל לצורכי.
בסופו של דבר, נמאס לי והתקשרתי בבקשה פשוטה: להתנתק. וגם אז העבירו אותי מאחד לשני, עד שהמנהלת אמרה שכדי להתנתק צריך לשלוח פקס.
אמרנו לה שנשלח אבל שלא תחייב אותנו את ה19 ש"ח מכיוון שבכלל לא התחברנו וגם פה היא התווכחה שצריך לשלם.
חשוב לי לציין כי בסה"כ הייתי לקוחה מאוד מרוצה - 30 שנה אצלם, ולמרות הכתבה שהייתה עליהם בכלבוטק, אני העדפתי להשאר, אבל מסתבר שכשצריכים אותם הם לא נמצאים בשבילך.
"בזק בשבילך" "בזק כמו בבית"... ממש מגוחך...
עכשיו אני בלי טלפון בבית, ומרגישה מאוכזבת ומרומה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה