|
|
|
|
|
|
אי ניתוק טלפון והמשך קבלת תשלומים |
נושא התלונה: |
יום רביעי 08 אוגוסט 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
באוגוסט עברנו דירה ובקשנו לנתק את שני קווי הטלפון שלנו עד להודעה חדשה. עדיין לא היה לנו קו בזק בבית החדש ולא ידענו מתי יהיה. רק בסוף אוק' חברנו קן אחד בלבד שמשמש לנו רק לצרכי שליחת פקסים.
מאז ועד היום, לא קבלנו חשבונות מפורטים. לפני כחדושיים וחצי ראינו בחשבון הבנק הורדה של סכום גדול מאוד שלא היה ברור לנו מקורו. פנינו לבזק מאז ראשית ינואר מספר פעמים רבות וכל פעם הבטיחו לנו שישלח חשבון מפורט כדי שנדע על מה מדובר. עד היום קבלנו מבזק דף אחד של חשבון ספטמבר-אוקטובר, ללא פירוט .
|
בזבוז זמן, עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החזר הוצאות מלא. פיצוי על עוגמת נפש. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בזק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|