פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת חשבוניות ואי חזרה של מנהלי משמרת נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני מצרף לכם העתק של מכתב ששלחתי לחברת בזק לפני שבוע וחצי. מכתב שלצערי עד כה לא זכה לכל תגובה מבזק.בינתיים ניתקו את השירות למרות שפניתי מספר פעמים לחברת בזק אשמח לעזרתכם.
לכבוד:

מנכ"ל בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ

באמצעות פקס שמספרו:





א.ג.נ.





הנדון: אי קבלת חשבוניות לתשלום עבור קו שמספרו 03-5730459 וכן שירות לקוי ממנהלי ונציגי שירות הלקוחות ב-199



1. לצערי לאחר ניסיונות רבים שעלו בתוהו לקבל שירות ומענה לפנייתי. לא נותרה בידי הברירה אלא לפנות אליך על מנת שאולי דרכך אוכל לקבל שירות טוב יותר מזה שזכיתי לו בשנה האחרונה.



2. בתחילת שנת 2007 התחברתי לחברת בזק כלקוח חדש במטרה ליהנות משירותי הטלפוניה והאינטרנט של חברתך.



3. חשוב לציין כי בעקבות עבודתי במסגרת ביטחונית/צבאית הנני נמצא מחוץ לבית מהשעה 6:30 בבוקר ועד כמעט 21:30. כך ששירותי הטלפוניה שאני מקבל מכם ובעיקר שירותי האינטרנט משמשים אותי בין היתר לצרכי עבודתי.



3. מתחילה הסיכום בינינו היה כי מאחר ומדובר בדירה שבה מתגוררים שותפים, נקבל מדי חודש בחודשו חשבונית לתשלום ואיתה ניגש לבנק הדואר על מנת לשלמה במזומן.



4. בחודשיים הראשונים החשבוניות הגיעו כסדרן וגם שולמו בזמן, אך החל מהחודש השלישי ואילך החשבוניות לתשלום הפסיקו להגיע ומכאן החל מסע הייסורים שלי.



5. מאז ועד היום לצערי הרב מדי חודש בחודשו ולעיתים אף מספר פעמים בחודש אני פונה אליכם בבקשה לקבל את החשבוניות בדואר על מנת שאוכל לשלמן.



6. בחודש ספטמבר 2007 לאחר שהצטבר חוב של כ-800 ₪ מאותה הסיבה שאיני מקבל את החשבוניות ניתקתם אותי בפעם המי יודע מהשירותים שלכם. מעבר לעובדה שמדובר בפגיעה בעבודתי מדובר בשירות לקוי של חברתכם שעשרות פעמים פניתי אליכם שאיני מקבל חשבוניות וכל הבטחותיכם לטיפול בנושא עלו בתוהו ובמקום לבדוק את הנושא ולדאוג שאקבל את החשבוניות נותקתי מהשירותים שלכם.



7. כל פניותיי אליכם לחיבור הקו נתקלו שנציגים ובמנהלים קשיי עורף ובמקום לקבל שירות קיבלתי יום אחרי יום ניתוקים בפנים. בצר לי ומאחר ומדובר בשירותים שאני נזקק להם לצרכי עבודתי פניתי לחבר שיאפשר לי לבצע את התשלום בכ"א שלו, אך כבר באותו היום הודעתי כי במידה ולא אקבל חשבוניות לא אוכל לשלם אותם. בנציגה שענתה לי אמרה לי אין בעיה הנושא בטיפול החשבוניות יגיעו כסדרם.



8. אך מתברר שלא דובים לא יער ובטח ובטח לא חשבוניות. חודש לאחר מכן שוב הפסיקו החשבוניות להגיע. הפעם כדי להימנע ממצב של אי קבלת החשבוניות וניתוק השירותים יצרתי עמכם קשר מבעוד מועד והתרעתי על כך. כלל הנציגים שענו לי אצלכם הבטיחו כי הנושא יטופל, אך עד עצם היום הזה החשבוניות לא הגיעו ומיותר לציין כי גם החשבונות לא שולמו עקב כך.



2

9. לפני כשבועיים לאחר שהבנתי שאין עם מי לדבר, פניתי אליכם טלפונית בבקשה שמנהל בכיר יחזור אליי, הנציג ששוחח עימי הבטיח כי בתוך 48 שעות יחזור אלי מנהל. וכדרככם מנהל לא חזר אלי וכמוהו גם לא החשבוניות. מספר ימים מאוחר יותר (לפני שבוע וחצי) פניתי אליכם דרך אתר האינטרנט שלכם על מנת שמנהל יחזור אלי ובו למעשה פירטתי את כל הנושא, אך גם במקרה הזה עד היום איש לא חזר אלי.



10. הבוקר פניתי אליכם שוב ולאחר שכלו כל הקיצים לא נותרה לי ברירה אלא לדרוש לשוחח עם מנהל/ת. הנציגה שענתה לי בפעם הראשונה ניתקה את השיחה לאחר שלא הסכימה להעביר אותי למנהל/ת ורק לאחר שהתקשרתי בשנית קיבלתי מענה מנציגה שהעבירה אותי למנהלת בשם נתנאלה כהן ממוקד ירושלים.



11. הגברת נתנאלה ענתה לי בצורה לא נעימה, אמרה כי מבחינתה אם לא אשלם את החוב בכ"א או לחילופין אגש לבזק סטור לקחת חשבוניות השירותים שלי ינותקו עוד היום. מיותר לציין כי תשובתה של הגברת נתנאלה היא אינה פתרון לבעיה אלא דרך התחמקות. נתנאלה אמנם הבטיחה כי תבדוק את נושא החשבוניות ומדוע הן אינן מגיעות, אך אני תוהה האם הבטחתה דומה לכל אותם נציגים שהבטיחו כי יבדקו את הנושא אך עד כה איש לא מצא את הפיתרון.



12.באותה שיחה ביקשתי מהגברת נתנאלה כהן להעביר אותי למנהלת בכירה יותר על מנת שאוכל לקבל תשובות יותר ענייניות ולא איומים חוזרים ונישנים, אך נתנאלה אמרה לי כי היא המנהלת הכי בכירה ואם אני רוצה לשוחח עם מנהל בכיר יותר עלי לפנות דרך פניות הציבור. ואני תוהה האם כך אני אמור להרגיש בבית?



13. כאמור לעיל אין באפשרותי לגשת לבזק סטור מאחר ואני נמצא בעבודתי עד השעות המאוחרות ולעיתים אף ימים שלמים. וכן לאור העובדה שמדובר בדירת שותפים אופציית עדכון הו"ק אינה נלקחת בחשבון. יתרה מזאת שאת כל החשבונות שלנו כולל החשבונות חשמל, מים, גז, ארנונה, ספק אינטרנט, פלאפון, ידיעות מנויים וכן שירותים נוספים אנו משלמים במזומן בתמורה לחשבונית ואיתם מעולם לא הייתה בעיה בקבלת החשבונות לתשלום.



14. אינני מבין מדוע לקוח המעוניין לשלם את חשבונותיו ומבעוד מועד מתריע על כך שאינו מקבל אותן, זוכה ליחס ולשירות שכזה שאיננו עולה בקנה אחד עם אופי החברה אותו מבקשת חברת "בזק" לצייר ולשדר בפני לקוחותיה. מעטים מאוד הם נותני השירות בחברתכם שנתנו שירות טוב, ייתר על כן שכל הבטחותיהם של נציגי השירות ובכללם מנהליהם לא קוימו עד כה.



15. לאור כל האמור לעיל ולאחר שהבנתי כי שירות יאה אני לא אקבל מחברתכם ולהרגיש בבית אני בטח לא מרגיש, הריני להודיעך בזאת כי ניתוק השירותים על ידכם רק משום שאיני מקבל את החשבוניות לתשלום בזמן ובכתובת הנכונה תהווה מבחינתנו פגיעה בעבודתנו היומיומית.



16. יתרה מזאת שניתוק השירותים תהווה הפרה בוטה של ההסכם בינינו עוד מלפני כשנה ביום שבו התחברנו לשירותים שלכם.



17. בעידן התחרות במשק והאפשרויות הפתוחות בפנינו לא נהסס להודיע לכם על ניתוק כלל השירותים שלנו וניוד מספר הטלפון לחברה אחרת (הוט, 012 וכו') שם כבר הגענו עימם להסכם כי התשלומים יבוצעו במזומן בלבד.



18. מבחינתי זו פנייתי האחרונה אליכם. ניתוק השירותים מצדכם מבלי משלוח חשבוניות יהווה מבחינתנו הודעת ניתוק וניוד המספר לחברה אחרת.
עוגמת נפש סוג הנזק :
חיבור הקו באופן מיידי וכן דאגה למשלוח חשבוניות בזמן פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה