פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
"שידרוג" נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏13 ‏פברואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל התקשרה אלי נציגת החברה בשם בלה והציע לי לשדרג את מהירות האינטרנט מ-1.5 ל-2.5. שאלתי אותה ומה זה יעלה לי? ותשובתה היתה שלא יעלה לי דבר. ציינתי בפניה כי המחיר שאני משלמת הוא 45 ש"ח והיא אמרה לי שכך אמשיך לשלם,אמרתי לאותה בלה תני לי זמן אצור קשר עם הספק(בזק בין לאומי) סיפרתי לגלעד מקשרי לקוחות(0862602030 והוא הציע לי שנעשה שיחת וועידה,וכך גם באוזניו אמרה נציגת בזק שלא אשלם דבר מעבר ל45ש"ח. סיכמתי עם גלעד על הסכום שאשלם לספק.והמשכתי לדבר עם בלה..בנוסף אמרה אני מפצה אותך במתנה בראוטר אלחוטי שאלתי מתי עלי להתקשר על מנת להישאר במבצע זה והיא ענתה אל תדאגי אני אצור איתך קשר כדי לשדרג לך שוב .כשהלכתי לבזק לקבל את המתנה התברר לי כי אני משלמת 80 ש"ח..כמובן שלא לקחתי את המתנה ומאז אני בטלפונים לברור העניין הם הבטיחו תשובה אך מאחר שלא קיבלתי כל תשובה וכל פעם שאני יצרתי קשר הבטיחו לי שיעקבו אחרי התשובות ויחזרו אלי...כשראיתי שדבר לא נעשה חזרתי למהירות הקודמת ,וכן גלעד מבזק בנלאומי שהיה שותף לשיחה ניסה גם לתקשר עם בזק ולהבין את פשר הדבר אך ללא כל מענה מצידם.אשמח באם תצליחו אתם להגיע לתשובה...איך ניתן לעבוד על הלקוח.....תודה על שיתוף הפעולה
עלבון סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה