פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעייה ברכישת חבילת תקשורת מבזק נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב-29.02.2008 תמה התחייבותי לספק האינטרנט של חברת "בזק" (להלן החברה), לפיכך ביקשתי להתנתק משירותיה של החברה.
לא נותקתי ישירות, בהתאם לבקשתי, אלא הופניתי לנציגת שירות אשר ביקשה לברר עימי את הסיבה להתנתקות.

לאחר שהבהרתי לנציגה כי ברצוני להצטרף לחברה המתחרה וכי בחבילת התקשורת שאני מחפש אני מעוניין גם בספק אינטרנט הנ"ל ביקשה לשמוע את ההצעה של החברה המתחרה, ובביטחון רב נתנה לי תחושה כי בזק יכולה להציע לי הצעה "יותר אטרקטיבית".
הנ"ל ציינה כי החבילה המתאימה ביותר לדרישותיי היא חבילת טלפון "ללא התחייבות" אשר סך כל עלותה הוא תשלום קבוע של כ-15 ₪ . כמו כן הנציגה הסבירה כי החבילה כוללת הטבה של 200 דקות שיחה חינם (בהתאם לשעות שאבחר).

הנציגה לא ציינה בשום אופן את העובדה כי מחיר חבילת הטלפון אותו הציעה (15 ₪), אינו כולל את תשולם אחזקת קו הקבוע של כ-50 ₪ .

הנציגה יצרה רושם מוטעה שעלותה של חבילת הטלפון הינה תשלום קבוע של 15 ₪ בלבד

כל אותה העת היה ברור לנציגה, כי רצוני כולל קו טלפון וספק אינטרנט. אציין כי באותה העת ללא קו טלפון לא הייתי יכול בשום אופן יכול להצטרף לחבילת האינטרנט

כשבועיים לאחר הצטרפותי "לחבילה הכוללת טלפון ואינטרנט" התברר לי כי התשלום עבורו אני משלם כולל דמי אחזקת קו 50 ₪ ולא כפי שחשבתי בתחילה.

ב- 13.03.2008 יצרתי קשר עם נציגת שירות מטעם בזק הנ"ל שמעה את טענותיי והבטיחה כי יתבצע בירור מקיף הכולל האזנה לתוכן השיחה המקורית אשר גרמה לטעות.
הנציגה התחייבה בכל אופן כי תשוב עם תשובה לא יאוחר מיום ה-14.03.2008.

לאחר יום ב- 14.03.2008, משהנציגה, לא חזרה אליי עם תשובה, יצרתי שוב קשר עם נציגה אחרת (אין לי פרטים) הנ"ל התחייבה למסור את הבעיה לממונה כדי שיצור עימי קשר בהמשך.

באופן מפתיע שום נציג לא חזר אליי, וב- 16.03.2008 יצרתי שוב קשר עם נציגת שירות אשר העבירה אותי אל נציגת קשרי לקוחות, לפי דבריה ממוקד ת"א

הנ"ל שמעה את טענותיי, (הנני מוכרח כי תחושתי היא שזאת לא הייתה הפעם הראשונה שלקוח מגיע עם אותה בעיית "חוסר הבנה").
הנציגה טענה כי אינה יכולה לעשות דבר לבד "רעיון מאוד מקורי" - הנחה במחיר ספק האינטרנט.
לא הסכמתי "להצעה המקורית" וביקשתי ממנה לנתק אותי מכל התחייבות לבזק.

הנ"ל ציינה כי אינני מחויב לקו הטלפון אלא מחויב לאינטרנט. ולכן אינה יכולה לנתק אותי. כל ניתוק כרוך בתשלום קנס.

הנציגה לא הצליחה להבין את הלוגיקה הפשוטה שבזמן הצטרפות לא יכולתי להתחבר לאינטרנט ללא קו הטלפון- וכי הסיבה שהצטרפתי לאינטרנט נובעת אך ורק "מההצעה האטרקטיבית" שקיבלתי עבור קו הטלפון (שהרי לא הייתה לי דרך אחרת לקבל את שרותי ספק האינטרנט) ולא בשל שום סיבה אחרת.

נציגת קשרי הלקוחות התפתלה ולבסוף הודתה כי בעוד כחודשיים ממועד השיחה תהיה הפרדה בין קו הטלפון לקו האינטרנט ואז אוכל לנתק את הטלפון ולפטור עצמי מתשלום הקבע על אחזקת קו. האומנם?

יש לי שאלות רבות שלא מצאתי להם תשובה ואבקש הבהרה.

1) מדוע חברת בזק ניסתה למשוך אותי לקבל אינטרנט (תוך ידיעה כי הוא תלוי בקו הטלפון) ע"י הצגת של נתונים מטעה.
2) האם הנציגה טשטשה במכוון את תשלום אחזקת הקו של 50 ₪ , תוך שהיא מחזקת את העובדה שיש תשלום קבוע רק של 15 ₪ (שהוא בכלל עבור מסלול).
3) האם בכדי לגרום לי כלקוח לחשוב שעסקת ספק האינטרנט משתלמת, ומכיוון שבזק רוצה בי גם כלקוח טלפון, נכון היה להציג כי עלות הקו היא שולית.
4) מדוע אף נציג לא חזר אלי לפי בקשתי להאזין להקלטות של השיחה בה הציעו לי לראשונה את "ההצעה האטרקטיבית"?
5) אם החברה יודעת כי בקרוב לא יהיה קשר בין קו טלפון לאינטרנט האם ניסתה החברה למשוך לקוחות שרוצים גם קו טלפון וגם אינטרנט בדרך מטעה?
כספי סוג הנזק :
ביטול כל התחייבות לבזק פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה