פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיה בקו של אינטרנט נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
ב18.03 כתבתי תלונה על איחורים בשליחת חשבוניות טלפון ב 20/03 גיליתי שמודם לא מתחבר(במקרה?) לאינטרנט(לצעדי אני מחובר לאינטרנט דרך בזק).פניתי למוקד תמיכה טכנית ולאחר כמה בדיקות נאמר לי שיש בעיה בקו.ב21.03 הגיע טכנאי ולאחר בדיקה קצרה קבע שיש בעיה בכבל ומכיוון שביום ו' מחלקת כבלים בבזק נחה הבעיה עוברת ליום ראשון,אז אני עוד פעם צריך להתקשר ולחכות זמן מכובד עד שיענו לי ולהזמין שוב טכנאי.ועד אז אני ממשיך לשלם על האינטרנט שלא קיים(ולא באשמתי).
כספי סוג הנזק :
זיכוי על הימים,בהם לא הייתה אפשרות להתחבר לאינטרנט בגלל בעיה של בזק פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה