פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שקרים בנוגע לשדרוג חבילה ושירות גרוע נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום, אני מחובר לבזק עם "קו קל" לגלישת אינטרנט בלבד, לאחרונה פניתי לספק שלי (נטוויזן) בבירור כלשהוא, הוצע לי ע"י הנציגה שדרוג למהירות גלישה של 2.5M, הסכמתי והיא העבירה את הפרטים לבזק לצורך עדכון התשתית, לאחר כמה ימים התקשרתי לנטוויזן לברר אם החבילה עודכנה, נאמר לי שמבחינת נטוויזן הכל תקין ובבזק עדיין לא, לאחר משא ומתן ארוך מאוד עם בזק ורק לאחר שדרשתי התערבות מנהל (בשם שרון) נאמר לי לאחר כמה שעות שהכל תוקן (באופן מפורש ולאחר התחייבות) ומעכשיו אני גולש במהירות של 2.5M במקום 1.5M (החבילה הקודמת). לאחר 3 ימים התקשרתי לתמיכת נטוויזן לברר למה האינטרנט שלי עובד בצורה איטית, קיבלתי שירות טוב ולאחר כמה בדיקות הפנה אותי לבזק (כי התקלה שם), התקשרתי לבזק מהסלולארי ולאחר כ 25 דק' נעניתי ע"י טכנאי תמיכה בשם שי (בשעה 18:15 בערך) שברצוני לציין שהיה ממש לא אדיב ולא סבלני עם תשובות לקוניות "יש בעיה באיזור, אין לי צפי לטיפול בתקלה", לדרישתי לשוחח עם מנהל נאמר לי "אין מנהל כרגע תשאיר טלפון ונחזור אליך" אמרתי לו שמניסיון קודם לא חוזרים אליי ואני מעוניין בשיחה עם מנהל באופן מיידי, הושארתי להתייבש על הקו לפחות למשך שעה וחצי... עד שהתייאשתי וניתקתי את השיחה (מוכן לצרף פירוט שיחות) כמו כן נאמר לי ע"י שי כי על הקו שברשותי אין ולא ניתן לעדכן מהירות גלישה של 2.5M וניתן רק מהירות של 1.5M , ביקשתי הסברים נוספים אך שי לא ידע לספק לי הסברים, לשאלתי למה הותקנה לי חבילה של 2.5M אם הקו לא יכול להכיל מהירות כזאת? (החיוב עבור 2.5M הינו 120 ש"ח במקום 40 ש"ח) גם לא ידע לענות ובמקום זה השאיר אותי שוב להתייבש על הקו, עד לרגע זה לא קיבלתי פיתרון לתקלה ועדיין הנני מחוייב על מהירות גלישה של 2.5M במקום על מהירות של 1.5M והאינטרנט שלי עדיין איטי מאוד.
יצויין כי אני עובד בחברת שירות לקוחות גדולה והשירות שאני מספק ללקוחות שלי הינו שונה בתכלית מהשירות שאני קיבלתי, ממש בושה שנציגים וטכנאים בחברת בזק מתעלמים ומשקרים באופן כה בוטה ללקוחות שבסך הכל מעוניינים לגלוש באינטרנט באופן חלק וללא תקלות ומצפים לקבל שירות טוב במיוחד לאחר פניות חוזרות ונשנות, כמו כן ברצוני לציין כי אני כבר נמצא בבירורים לגבי נטישת בזק ומעבר למתחרה.
בזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :
מציאת פיתרון לגלישה במהירות של 2.5M במהירות אפשרית ואם לא, החזרה למהירות של 1.5M ללא התחייבות. פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה