פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נזקים שנגרמו עקב תקלה מתמשכת נושא התלונה:
ליביס אלכס שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
24/3/2008
לכבוד: חברת "בזק"
מדור תלונות הציבור

מאת: אלכס ליביס
טרומפלדור 6/22 כפר-סבא
בעל קווי הטלפון: 09-7657559,09-7673174
הנדון: נזקים שנגרמו עקב תקלה מתמשכת
שלום רב,
החל משעות הצהריים של יום שבת (22/3/08) קווי הטלפון בביתי כמו בשאר הבניין מנותקים בעקבות שריפה הנגמרה לאחד מעמודי הטלפון.
עשרות שיחות למוקד השירות לא הביאו לפתרון הבעיה. יתר על כן, המוקדנים בשירות הלקוחות תירצו את אי פתרון התקלה בסיבות שונות ומשונות. דוגמא לכך היא שיחתי עם המוקדנית לילך ביום א' (23/3) בסביבת שעה 18:00. בשיחה זו נמסר בתחילה ע"י המוקדנית כי טכנאים מטפלים ברגעים אלו ממש בתקלה ואף עובדים שעות נוספות על מנת להביא לפתרון מהיר. תוך כדי השיחה, ראיתי כי ליד עמוד הטלפון לא נמצאים טכנאים וכי הטכנאים עזבו את המקום כבר בשעה 17:00. המוקדנית אשר קודם לכן שיקרה לי במצח נחושה כעת סתרה עצמה וטענה כי הטכנאים עזבו כבר לפני כשעה וזאת עקב החשכה. לדאבוני ככל הנראה אותה מוקדנית אינה עובדת במשרד בו נמצא חלון כי אחרת לא ניתן להסביר את העובדה כי בעת השיחה היה אור יום בחוץ.

בשיחה נוספת הבוקר (יום ב' 24/3), לאחר התעקשות רבה, זכיתי לדבר עם אחראי המשמרת איציק. איציק טען כי הסיבה לאי תיקון התקלה היא חג הפורים. איני מבין כיצד שירות בסיסי והכרחי כגון טלפוניה נשאר מנותק כבר יומיים מלאים ללא מענה והסיבה היא חג הפורים. חברת החשמל לעומת זאת עובדת מסביב לשעון ומטפלת בתקלות חמורות גם בשבתות וחגים במידה וישנו צורך לכך וזאת מתוך הבנה כי מדובר במוצר בסיסי וחיוני ומתוך רצון להעניק שירות מלא ללקוחות.

שירותי האינטרנט הינם גורם קריטי לעבודתי. כל שעה החולפת ללא פתרון לתקלה מהווה עבורי מעבר לעוגמת הנפש גם הפסד כלכלי גדול ואיבוד שעות עבודה רבות. בבעלותי 2 קווי טלפון כמו גם מנוי על שירות ה- ADSL של חברתכם.

אין זה מובן לי וכן לשכניי כיצד מצב זה ממשיך ללא כל מענה ותוך כדי מתן שירות מתחת לכל ביקורת אשר אף גובל בזלזול מוחלט בלקוחות חברתכם.

אני דורש בהקדם האפשרי:
א. טיפול מלא בתקלה על מנת לנסות ולהפחית מעט מהנזקים העצומים שכבר נגרמו.
ב. פיצוי כספי מלא על שירותי הטלפון (2 קווי טלפון) אשר לא נעשה בהם כל שימוש, שירות האינטרנט שלא נעשה בו שימוש, תשלומים לספק האינטרנט אשר גם בהם לדאבוני נבצר ממני לעשות בהם שימוש וכן פיצוי כספי הולם על איבוד שעות העבודה הרבות ועוגמת הנפש.
לטיפולכם בדיחפות
אלכס ליביס
(עקב ניתוק קווי הטלפון ניתן להשיגי במספר: 0547972559)
העתק:
המועצה להגנת הצרכן
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה