פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שירות אינטרנט למרות שגובים ממני כסף נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏09 ‏מרץ ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
12/3/08 נותקתי בטעות על ידי בזק למרות חידוש החוזה לשנה, פניתי לבזק לבירור העניין התנצלו והחיבור התבצע רק לאחר 3 ימים כתוצאה מכך נגרם לי נזק, לאחר שלושה ימים שובה נותקתי, שוב התקשרתי וחוברתי מחדש וכל זה כלול במסכת המתנה בטלפון של שעות רבות, לפני שלושה ימים שוב נותקתי והקשר איתם לא ניתן , בקשתי תכנאי שיגיע אלי הביתה , בקשתו שאני אצור איתם קשר בערב שוב לנסות ולהתחבר כי יש עומס ועד שהתכנאי יגיע יקח מס' ימים, פשוט שערוריה
אני מבקשת את התערבותכם במסכת הזלזול, כלפי הלקוח, ולפחות שיישמו את התקליט שיש להם במענה הקולי " בזק הכי טוב בבית" כתוצאה מכך נגרמו לי נזקים כספים עקב אי שימוש בעבודות שלי באינטרנט.

זערור נאסיף
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי ופיצוי הולם על הנזקים שנגרמו לי כתוצאה מכך פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה