פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב עבור תמיכה נוספת לאינטרנט שלא בידיעתי ולא בהסכמתי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏30 ‏מרץ ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בדצמבר קניתי ראוטר אלחוטי מכיוון שיש לי לפטופ ומקינטוש רציתי ליצור רשת אלחוטית בין שני המחשבים. באותו היום התקשרתי למוקד התמיכה של בזק וביקשתי להתחבר. המוקדן הסביר לי שעל מנת שהטכנאי יסביר לי איך להתחבר לאלחוטי אצטרך לשלם עשרה שקלים כל חודש עד יוני עבור תמיכה נוספת. הסכמתי וחזר אליי לאחר כמה שעות טכנאי - הטכנאי אמר שהם לא יודעים לעבוד עם אפל ולכן יחבר אותי בצורה חוטית לנייד וזהו ועוד ציין שיבקש להוריד את החיוב הקבוע כי אין לי צורך בתמיכה הנוספת של בזק (מילותיו שלו)
לאורך כל אותו הזמן, האינטרנט לא עבד בצורה טובה. מכיוון שלא היה לי זמן לטפל בנושא - עקב עבודה ונסיעה לתקופה ממושכת, הזנחתי את הנושא
היום התקשרתי למוקד התמיכה של בזק והם אמרו לי שהקו עצמו אינו תקין וישלחו אליי טכנאי - שיבדוק את הקו. בנוסף הם יידעו אותי להפתעתי שחוייבתי לאורך כל אותה התקופה בעלות התמיכה הנוספת. הועברתי למוקד 199 וענתה לי בחורה בשם אוסנת שהתקשתה להבין במה מדובר. לאחר ייבוש כגודל עמק החולה על הקו. הודיעה לי שאני צריכה להוכיח להם דרך הספק שלי בזק בינלאומי שהאינטרנט לא היה תקין. התקשרתי לספק האינטרנט ולאחר השיחה שבה המוקדנית שאלה אותי למה הם צריכים להוכיח שהקו עצמו לא היה תקין והאם זה לא קשור למוקד התמיכה של בזק עצמו והאם אין הם עצמם לא יכולים לראות זאת - הסכמתי איתה ופניתי שוב ל199. לאחר המתנה ממושכת מהרגיל התייאשתי ואני פונה אליכם ואשמח אם תוכלו לברר בשבילי
האם אוכל להתנתק מהחיוב הזה מכיוון שלא בידיעתי הוא נמשך
תודה
דפנה
להפסיק את ההתחייבות לתמיכה הטכנית בעשר שקל והחזר כספי פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה