פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בזק-"הכי טוב בבית" נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
מגדל עז כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום וברכה שמי ששון ברזני ואני מתגורר ביישוב מגדל עוז בגוש עציון.
ב31 לדצמבר 2007 פתחתי הזמנה בחברת בזק להזמנת קו adsl בהיותם היחידים שיש להם תשתית באיזור ( בדקתי את השאר)
נאמר לי כי יש בעיה טכנית לכן אאלץ להמתין 3 חודשים.
לאחר גמר שלשת החדשים ביום ראשון ה30 למרץ יצרתי קשר עם נציגת החברה שהזדהתה בשם רוזי.
היא בדקה בסטטוס של ההזמנה ואמר שעדיין יש בעיה עם הקו, ביקשה טלפון סלולרי ו... לא חזרה.
למחרת(31/03/08) יצרתי קשר בשנית עם נציג חברת בזק- ערן והלה אמר לי שהצפי עלה ל-9 חודשים!!! (עלי להמתין עוד חצי שנה... ואז מה יגידו לי?...)
הוא ניסה לבדוק אם ניתן "לקדם את העניין" ביקש את מספר הנייד שלי(כאילו שאין להם אותו...) ולצערי הרב לא הייתה בשורה חדשה בפיו.
לשכני שגר במרחק יריקה איך שאומרים יש קו adsl אבל אני... צריך להמתין.
לבזק, לוועדת התכנון שלהם שטוענים ללא הרף את הסלוגן -
"בזק הכי טוב בבית" שמייבשים אותי על הקו עד שעונים -לא פחות מ שלש דקות המתנה.
מיותר לציין כי בעת ביצוע ההזמנה הטלפנית ידעה לבקש כצעד ראשון את מספר כרטיס האשראי שלי וכמובן שחיוב כבר ישנו אבל קו אין
בתקווה שעל ידי פנייתי אליכם תיפתר הבעיה הזו ששירות יהיה שירות ומילה תהיה מילה- לא רק בין אנשים אלא גם בהתחייבות של חברה כלפי הלקוח 
עוגמת נפש סוג הנזק :
פשוט-לחבר אותי לקו adsl פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה