פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏02 ‏אפריל ‏2008 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:

בתאריך 1.4.2008 עברתי דירה והצטרפתי לשירות אינטרנט אל חוטי שהוצא לי במסגרת זו דרך מוקד 199.
מרגע כניסתי לדירה החדשה חלו תקלות ברשת זו ועל פי שיחות מרובות עם מוקד התמיכה לא הצליחו למצוא פתרון ולכן הוחלט להזמין אלי טכנאי בזק מטעמכם.
השירות נקבע ליום רביעי 3.1.2008 בין השעות 8:00 עד 11:00
המתנתי לבואו של זה ומשבושש להגיע טלפנתי מספר פעמים אל מוקד 199 לבירור היכן הטכנאי,תשובה לא קיבלתי אלא, רק תמתין ועד 11:00 "בטוח הוא יגיע!" כפי שאמרה המוקדנית.
ושוב צלצלתי למוקד לשאול מה קורה..ושוב תמתין..
כנראה זמנכם אינו עולה כסף אבל לי כן..ושוב צלצלתי והשעה הייתה כבר 11:15 ונמסר לי דרך שירות לקוחות (צחי) שהטכנאי(שלמה)התעכב במקום אחר..
סירבתי להמשיך להמתין,לא תיתכן כזאת זילות בלקוחות שלכם ולא יתכן שאחרי זמן כה רב אף אחד לא טרח אפילו להודיע על העיכוב ולשאול אם אני פנוי להמתין!
לא מספיק שהציוד לקוי אז גם השירות כלפי הלקוח הפך למפח נפש..??
שלמה הטכנאי הואיל בטובו לצלצל אלי שהשעה כבר הייתה 11:33 והודעתי לו שאני כבר בדרך חזרה לעבודה.

כחברה שמתיימרת להיות מספר 1 הייתי מציע לכם לפחות לעמוד בהתחייבות הזו.
פיצוי הולם על עוגמת הנפש ובזבוז זמן יקר פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה