פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הורדת מהירות הגלישה ללא הסבר הגיוני נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשים באופן מפתיע התנתק חיבור האינטרנט.
לאחר פניה לתמיכה טכנית של בזק וביצוע שלל ההוראות הרגילות של הנציגה: ניתוק המודם, הפילטר וכל שאר המכשירים על הקו, הבעיה "סודרה" ע"י הורדת מהירות הגלישה מ-1.5 מגביט למהירות של 750 קילוביט וזאת מבלי לידע אותי על השינוי.
אחרי פנייה חוזרת לתמיכה הטכנית של בזק בניסיון להחזיר את המהירות הנורמלית ללא הועיל, הוחלט על הזמנת טכנאי שיבוא ויבדוק את הקו.
בשיחות הבאות שלי עם התמיכה הטכנית של בזק, בהן הם טענו שהטכנאי ביקר את תשתית האינטרנט (מבלי שהגיע אל ביתי לבדוק את הקו בדירה) הוצגו בפני שלל הסברים לבעיה:
* המרחק מהמרכזיה רחוק מדי.
* יש בעיה בקו באיזור וצריך לפנות למחלקת תשתיות.
כמו כן התקבל מכתב מבזק שבו נאמר בין היתר: "במענה לפניתכם שבסימוכין, הרינו להשיבכם כי, על אף ש"בזק" עושה את מירב המאמצים לספק שירותיה האיכותיים לכלל לקוחותיה, מבדיקה שנערכה מסתבר כי, באזור בו נדרש השירות אין תשתיות מתאימות, ועל פי תכנית העבודה של החברה לא צפוינ הנחת תשתית בתקופה הקרובה."

זאת למרות שלפני כן גלשתי במהירות 1.5M ללא שום הפרעות במשך יותר משנה ושכני עדיין נהנים מגלישה במהירות זו בתשתית בזק בלי שום בעיות.

כל הפניות לשירות לקוחות, תמיכה טכנית ומחלקת תשתיות של בזק לא עזרו ואחרי חודשים של מאבק אני עדיין תקוע עם מהירות של 750K כאשר שאר המדינה נהנית מ-5MBIT ויותר. מקווה שהבעיה תיפתר בעזרתכם.
עוגמת נפש סוג הנזק :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה