פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק קו לאחר פנייה להבהר מצ"ב המכתב שנשלח לחברת בזק המפרט את האירוע נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏15 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד בזק
חברה ישראלית לתקשורת בע"מ

הנידון- חוב וניתוק קו

א .בתאריך 13/8/05 הותקן אצלי בדירה קו טלפון. על טופס ההזמנה הבחנתי כי כתובת הדירה אינה מדויקת (דירה 2 במקום 9) הפניתי את תומת לב הטכנאי לכך, הוא טען כי הוא יעדכן את בזק.
בתאריך 8/11/05 נשלח אלי מכתב מחברת בזק, שהגיע לידי ביום א' 13/11.05. במכתב נטען כי אני חייבת לבזק סכום של 227.64 ₪: לפי הפירוט הבא:
1. חוב על סך 77.71 ₪ מתאריך פירעון 5.9.05. בקשת תשלום זאת שלטענתכם נשלחה אלי ב- 17/08/05 מעולם לא הגיעה אלי (ככל הנראה עקב הטעות במספר הדירה וכי הייתי דיירת חדשה בבניין). כמו כן בשני החשבונות החודשיים העוקבים לא הופיע שום מידע לגבי אי תשלום חשבונות קודמים.
2. חוב על סך 149.33 שולם ב 8/11/05 ללא קשר להודעה לתשלום שהתקבלה אצלי 13/11/05.

ב. עם קבלת ההודעה לתשלום התקשרתי למוקד 199 ביום ראשון 13/11/05, בשעה 17:45. פקידה לקחה את מספר הטלפון והודיעה לי כי נציג שירות יחזור אלי. עד ליום ב' 14:30 לא יצר איתי שום נציג של בזק קשר.
ג. ביום ב' 14:30, התקשרתי שוב למוקד 199. שוחחתי עם פקידה בשם נטלי- הבהרתי לה כי מעולם לא התקבל אצלי שום חשבון. נטלי הציעה לי לשלם את החשבון באמצעות כרטיס אשראי ביקשתי לראות ראשית פירוט החשבון, ולטענתה היא שלחה אותו בו בזמן.
ד. היום, יום ג', גיליתי לתדהמתי כי נותק לי הקו לשיחות יוצאות. זאת לאחר ששוחחתי עם נציגתכם והיא לא הודיעה לי כי הקו למחרת- הדבר הינו חוסר אחריות וחוסר מקצועיות. בפנייה שוב למוקד 199,ניתנה לי "ארכה" של יומיים להסדרת החוב.

לפיכך תמהה אני:
א. האם 77.71 הינו חוב אשר מצדיק ניתוק קו. (בייחוד ששני תשלומים גבוהים יותר שולמו)
ב. איך יתכן כי במשך למעלה משישים יום בהם לא התקבל תשלום לא התקבלה אפילו התראה אחת.
ג. איך ייתכן כי פחות מ-24 לאחר שביקשתי שילחו לי את החשבון נותק הקו.האם באמת בזק מאמינה כי שירות הדואר של ישראל כל כך יעיל.

ולכן,
החוב ישולם לא לפני שאראה את הפירוט, לפיכך אבקש לא לנתק את הקו שנית בפרק זמן סביר למשלוח דואר.
כמו כן, לאור העובדות כי: א. כתובת המשלוח לא היה נכון ב. לא היתה לי סיבה לחשוד כי לא הגיע אלי חשבון זאת כי בפירוט חשבון אוגוסט חויבתי על שיחות מיום שבת 13/8 (כאשר הקו הותקן רק בתאריך ה-14).ג. פניתי להבהרות במוקד באופן מיידי לאחר שקיבלתי הודעה לגבי החוב,
דורשת אני לא לחייב אותי בתשלום ריבית פיגורים לחוב זה ו/או תשלום על חידוש הקו.

במידה ולא יטופלו טענותיי בצורה הראויה אסיים את התקשרותי עם חברתכם.
כספי סוג הנזק :
אי גביית ריבית פיגורים, אי גביית תשלום על חידוש הק פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
לשכת דובר בזק שם ותפקיד:
אכן הלקוחה צודקת
תגובה:
ללקוחה נשלח חשבון הטלפון לתקופה 10/05 , ללא חיובים אלה עם מועד חדש לתשלום.

אנו מתנצלים בפני הלקוחה על אי הנוחות אשר נגרמה לה ומאחר ושביעות רצונה חשובה לנו מאוד, אנו נעניק ללקוחה 300 דקות שיחה שווה ערך כספי.

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה