פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק קו מבזק נושא התלונה:
‏יום שני ‏28 ‏אפריל ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
מרכז עזריאלי 2, רח מנחם בגין 132, תל אביב כתובת:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני יותר מ-4 חודשים החלטתי לנתק את קו הבזק שברשותי.
למרות פניות חוזרות ונשנות לשירות הלקוחות ואינספור פקסים עם טופס הבקשה לניתוק קו, הקו עדיין לא נותק ואני ממשיך לקבל חשבונות חודשיים עליו.

מיותר לציין שהקו אינו בשימוש (מה גם שאפילו אין ברשותי מכשיר טלפון).

בזק מערימה קשיים בירוקרטיים על לקוחותיה המעוניינים לסיים את התקשרותם עם החברה ומשתמשת בפקסים כתירוץ למניעת השירות (הפקס לא הגיע, לא נקלט, אבד במערכת... בשביל מה בכלל צריך פקס?!)
כספי סוג הנזק :
ניתוק מידי של הקו פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה