ניתוק קו מבזק |
נושא התלונה: |
יום שני 28 אפריל 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
מרכז עזריאלי 2, רח מנחם בגין 132, תל אביב |
כתובת: |
תל אביב |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לפני יותר מ-4 חודשים החלטתי לנתק את קו הבזק שברשותי.
למרות פניות חוזרות ונשנות לשירות הלקוחות ואינספור פקסים עם טופס הבקשה לניתוק קו, הקו עדיין לא נותק ואני ממשיך לקבל חשבונות חודשיים עליו.
מיותר לציין שהקו אינו בשימוש (מה גם שאפילו אין ברשותי מכשיר טלפון).
בזק מערימה קשיים בירוקרטיים על לקוחותיה המעוניינים לסיים את התקשרותם עם החברה ומשתמשת בפקסים כתירוץ למניעת השירות (הפקס לא הגיע, לא נקלט, אבד במערכת... בשביל מה בכלל צריך פקס?!)
|
כספי |
סוג הנזק : |
ניתוק מידי של הקו |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|