פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
ב24.4.08 פניתי לבזק בעקבות תקלה בקו הטלפון ובחיבור לאינטרנט.
טכנאי שהגיע לביתי ב 25.4.08 מסר לי שמקור התקלה הוא "דבורים בקופסת הטלפון" והפנה אלי שרותי הדברה. מאז ועד ל 15.5.08 –לא טופלה התקלה ונותרתי ללא אינטרנט וקו טלפון שבקושי ניתן לשמוע.

במהלך הימים האלו הייתי בקשר טלפוני עם אנשים רבים ממוקד 166 וכן ממוקד 199. נמסרו לי ידיעות סותרות על הדברה שהייתה או לא הייתה בקו הטלפון וטכנאים שטיפלו או לא טיפלו בקו. לבסוף אחרי טרטורים מרובים וביטול זמן ממושך, נקבע לי ביקור של טכנאי רק ב 6.5.08 . במהלך הזמן הזה הייתי ללא קו טלפון ואינטרנט תקינים. כל השיחות נוהלו על חשבוני מהטלפון הנייד שלי ובקשותי שבזק יתקשרו אלי נידחו. הביקור של הטכנאי, נקבע לי בין השעות 14:00- ל17:00 אחה"צ- שעות בהן אני עובדת ולכן נאלצתי לבטל עבודה. עוד באותו היום וידאתי באמצעותכם ואושר לי שהטכנאי בדרכו אלי. הטכנאי לא הגיע לביתי ואני נשארתי לחכות בבית לשווא.

לבקשותיי ופניותיי לטיפול הלקוי בתקלה נאמר לי ע"י פקידים שונים, כי אכן היו מחדלים וכי יחזרו אלי עם תשובות לאחר בירור. אף אחד מהנ"ל לא חזר אלי עד היום. לבקשותיי לחזור לאותם אנשים שטיפלו בפנייתי קיבלתי תשובה שזה לא אפשרי . בכל פניה נאלצתי לחכות זמן ממושך ביותר של המתנה על קו הטלפון (לעיתים 20 דקות או יותר ) ובכל פעם נדרשתי להסביר מחדש את כל מאורעות התקלה. כל זאת ללא תועלת.

לבסוף, כאשר פניתי בבקשה להתנתק משירותי בזק, התברר לי להפתעתי שאחויב בקנס על ביטול ההתחייבות לשרות האינטרנט. כשניסיתי לברר את הסיבה, נאמר לי שהתחייבתי לשנתיים נוספות במרץ 2008 כאשר הגדלתי את מהירות הגלישה ל2.5 מגה. נדהמתי לשמוע זאת, מכיוון שהטבה זו הוצעה לי בטלפון, אך לא נמסר לי שהיא תחייב אותי לשנתיים נוספות. אני רואה זאת כהונאה לחייב אותי לשנתיים מבלי להודיע לי על כך!


במשך התקופה שבה הייתי עם קו משובש ושירותי אינטרנט בלתי תקינים, נגרמו לי ביטול זמן וכסף וכן נזקים ושיבושים במקום עבודתי עקב חוסר יכולתי להשתמש בדואר ולקבל דואר באמצעות האינטרנט. כאמור, נאלצתי לבטל זמן בציפייה לטכנאי שלא הגיע, על חשבון עבודתי. ביטלתי זמן רב בשיחות והמתנה על הקו- תוך ניסיון לטפל בבעיה, הוצאות הטלפון שלי גדלו לבלי היכר עקב ההכרח להשתמש בטלפון נייד.

עקב כל זאת, אני דורשת כי
1. חשבוני לא יחויב יותר בשום הוצאות עקב התנתקותי משירותי "בזק" החל מה 25.5.2008
2. יבוטל הקנס על "התחייבות" לאינטרנט שלא התחייבתי אליה.
3. תפצו אותי כספית באופן הולם על ההוצאות הכספיות, שיבושים בעבודה וביטול הזמן שנגרמו לי עקב התקלה.


ארבל שטיין

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה