פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה לקבלת "פירוט חשבון קבוע" מצורף לחשבון החודשי נושא התלונה:
אולגר יגאל אולגר שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
מוהליבר 12 כתובת:
תיאור הבעיה:
מחודש נובמבר 2007 אני מבקשת לקבל פירוט לחשבון. את הבקשה אני נאלצת לעשות כל חודש ובכל זאת אין לי מענה.
מהנציג שירות התבקשתי לשלוח בקשה אך כשאני אומרת לא שביקשתי הוא בודק ואומר שיש בקשה במחשב.
יש לציין שקו הטלפון הזה שייך לשני שותפים וכל אחד מאיתנו משלם את החשבון לפי כמות השימוש.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לקבל פירוט שיחות יחד עם חשבון הטלפון פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה