פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות משפיל ומחפיר נושא התלונה:
כהן רעות שם/כינוי:
‏יום שישי ‏30 ‏מאי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
חיפה כתובת:
בזק סטור, רחוב חלוצי התעשייה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ביום שישי, ה-30 במאי, בשעה 12:00 לערך התקשרתי למוקד התמיכה שלכם באשר תקלה במודם.
בסיכומם של דברים, המסקנה הייתה כי המודם נשרף ועליי לגשת לחנות בזק-סטור הסמוכה ולהחליפו בחדש.
בבדיקה במחשבו של הנציג, אמר לי כי חנות בזק סטור הקרובה אליי, בחיפה, רחוב חלוצי התעשייה, נסגרת ביום שישי רק ב14:00.
הגעתי לחנות בשעה 12:30 בדיוק, כאשר סורגיה כבר היו נעולים. לא הייתי הלקוחה היחידה, עוד כמה לקוחות מוטעים חיכו סביב השער בתהייה על שעת הסגירה המוקדמת, כי גם להם, כמו לי , אמרו בטלפון כי החנות נסגרת ב14:00.
ביקשתי מהשומר לדבר עם מנהל החנות או עם אחד האחראים, שהרי אם כולנו הוטענו ע"י חברת בזק, על חברת בזק לעמוד על טעותה ולתת לנו שירות.

פנייתי לא נענתה והשומר נעלם פנימה אל החנות. לאחר רבע שעה לערך יצאה אחת מנציגתכם. חשבתי כי אזכה לדבר עם אחד מנציגיה של בזק פנים מול פנים ולהסביר מדוע יש כל כך הרבה אנשים סביב השער משעה 12:30 ומדוע מגיע לנו לקבל שירות.

הנציגה, שמבחינתי מייצגת את בזק כולה, בחוצפתה החלה לצעוק עליי בחוסר שירותיות כי החנות נסגרת ב12:30 וכי היה עלינו לברר לפני. הסברתי לה,וכך גם אנשים אחרים, שאכן ביררנו לפני ונאמר לנו כי החנות נסגרת ב14:00. אז היא החלה לצעוק עליי שזה לא בעיה שלה ושאפנה לפניות הציבור והחלה להתרחק מהמקום בלי לסיים בצורה יפה את חילופי הדברים בינינו.

בעקבות יחס שכזה, החלטתי להקשיב לעצתה ולפנות לפניות הציבור. שאלתי לשמה של הנציגה ואז היא התחילה לצעוק לעברי שהיא איננה חייבת לומר לי את שמה.
דרשתי שוב לקבל את שמה של הנציגה על מנת להגיש את התלונה ואז היא החלה לצעוק לעברי שאני – ציטוט של הנציגה- "סתומה! מפגרת ! אני לא חייבת לך כלום, את לא תדעי את השם שלי. תעזבי אותי יא חתיכת סתומה" והלכה.

מובן כי נותרתי בהלם. מעולם לא קיבלתי יחס שכזה שלא נדבר על שירות שכזה מחברת התקשורת הגדולה בישראל. אין לי מילים לתאר את ההשפלה והזלזול ועוגמת הנפש שחשתי בעקבות אותו מפגש עם חברת בזק.

למיטב הבנתי, לאחר ששאלתי את השומר, הבנתי כי לנציגה קוראים יעל, אך אינני יודעת אם המידע מדויק.

לאחר מכן, התקשרתי בשנית למוקד התמיכה שלכם, אולי לעמוד על טעותי, ושאלתי שוב את הנציג כפיר באיזו שעה ביום שישי נסגרת החנות שברחוב חלוצי התעשייה – הוא השיב באדיבות כקודמו, לאחר בדיקה כמובן, שהחנות נסגרת בשעה 14:00.

לא אכפת לי להישאר ללא אינטרנט במשך כמה ימים, למרות כי אנחנו חיים בתקופה כי הדבר כמעט ואינו נתפס, אך לקבל יחס משפיל מחברה אותה אני חושבת למקצועית ביותר בתחומה במדינת ישראל ?
נראה כי לחייב את הלקוחות לשנה,שנתיים, ולהציע הטבות גדולות כמו נתבים אלחוטיים בחינם אתם מוכנים בקלות, אך לתת שירות פשוט, אדיב ויחס אנוש בסיסי אינכם מסוגלים.

עליי לחזור ולומר, כי כל אשר חשבתי לטובה על בזק נמחק כלא היה ולא אהסס לספר את סיפורי במקומות המקובלים ולפנות לגורמים נוספים באשר לשירות המחפיר שעברתי .

אני מאד מקווה שתוכלו לסייע ולתקן את הרושם השלילי שנוצר עליכם, על ידכם, אחרת לא יוותר לי אלא לעזוב אתכם לאלתר ולעבור לחברה המתחרה.


אודה לכם על תשובה מהירה,
לקוחה מאוכזבת,

רעות.
עלבון סוג הנזק :
פיצויי הולם פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה