|
|
|
|
|
|
ניתוק קו עסקי |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום,
בתאריך 29-5-2008 בררתי מהו ההליך אותו עלי לבצע לקראת מעבר כתובת.
מאז ועד היום ה 1 ליוני אני נמצא במצב בלתי אפשרי של ניתוקי קו והחזרותו, כמו כן קבלת תשובות סותרות לגבי המצב בו הקו שלנו נמצא מנציגי שירות שונים.
כרגע הקו שלנו מוגדר כלא פעיל ואין לנו שום אפשרות לשנות את זה לפני הגעת טכנאי ???????.
החברה שלנו נותנת שירות בתחום האינטרנט וללא קו אנחנו לא קיימים.
בצענו למעלה מ5 שעות של שיחות טלפון עם כל הגורמים בבזק והמצב רק מחמיר.
כל נציג אומר משהו אחר ואנחנו כל הימים האחרונים נמצאים בשיחת הזויות עם נציגי "השירות" של חברת בזק.
מה עושים ???
|
בזבוז זמן. |
סוג הנזק : |
חיבור קו מיידי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בזק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|