פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב יתר וניתוק טלפון ללא התראה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
ת.ד. 8 נתניה 42100 כתובת:
תיאור הבעיה:
בשנה שעברה הותקן אצלי ADSL באמצעות הסכם דרך ברק 013 במסגרת ההסכם חוייבתי ע"י בזק בחשבוני החודשי ע"ס 56 ש"ח בהוראת קבע דרך כרטיס האשראי. לאחר כשנה, ללא התראה מוקדמת ואני מדגיש ללא התראה מוקדמת החלה בזק לגבות כ-116 ש"ח לחודש. פניתי מספר פעמים בטלפון 199 ונעניתי בכל פעם "אין סיסטם" או "המחשב נפל - תשלח פקס ל-1198" וכו'. עשיתי כדבריהם כשבכל פקס ציינתי "פעם שניה" "פעם שלישית" וכו' אולם הפסקת החיוב לא נעשתה למרות שהם אישרו את קבלת הפקסים בשיחותיהם. דרשתי את ניתוק ה-ADSL וגם זה לא נעשה. לאחר 3 חיובים עצרתי את הוראת הקבע ובחשבון הרביעי הורדתי את סכום החיוב בסך 128 ש"ח(כולל המע"מ) מהחשבון, כתבתי המחאה על ההפרש שהיה כ-66 ש"ח ושלחתיה לבזק בחיפה. ההמחאה נפדתה לאחר כשבועיים והקו נותק כולל ה-ADSL! פניתי ל-199 וחיברוני במקום ללא ה-ADSL. למרות משא ומתן שנערך זה כ-4 חודשים אני ממשיך לקבל כל מיני חיובים לא מזוהים ומידי פעם מנתקים את הקו. במידה ותוכלו אתם לעזור אודה לכם מאוד. במידה ולא תיצלח פנייתכם - אז אני אתנק מהם ואתחבר להוט או נשתמש בסלולר בלבד.
בזבוז זמן ונזק כספי. סוג הנזק :
החזר כספי של ההפרש בסך 60 X שלושה חודשים ומכתב סי פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
לשכת דובר בזק שם ותפקיד:
1. לקראת סיום שנת ההתחייבות בזק שולחת מכתב/גלויה ללקוחות שמודיעה להם כי המבצע עומד להסתיים וממליצה להתקשר ל - 199 להצטרף למבצע נוסף
2. בכל חשבון טלפון מופיע פרוט התשלום עבור החיבור לאינטרנט בברור כולל הסכום. כל שצריך הוא להקדיש מספר שניות כדי לעבור על החשבון
3. כל הפניות שלך למוקד 199 והפקסים שנשלחו 1198 נענו ולאחר קבלת התלונה מהאינטרנט שלחו לך שנית את המכתבים
4. במכתב שנלח אליך פרטו את נושא אי תשלום חשבון הטלפו
תגובה:
1. שירות האינטרנט המהיר הוסר לפי בקשתך כבר בתחילת חודש ספטמבר
2. בזק זיכתה את חשבונך לגבי שירות האינטרנט המהיר לחודש אוגוסט ספטמבר
3. בנושא הניתוק עקב אי תשלום, הלקוח לא חוייב בדמי חיבור הקו וכן הלקוח יקבל זיכוי של 300 דקות שיחה בין קווי בזק שיופיע בחשבון הקרוב.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה