שידרוג מהירות האינטרנט |
נושא התלונה: |
יום שישי 13 יוני 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
בזק עפולה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 13/6/2008 הגעתי עד עיר עפולה, בכדי להחליף את המודם הקודם ששבק חיים. הפקידה שיכנעה אותי לקחת מודם מתקדם יותר, במהירות יותר גדולה, כמובן, שהמחיר בהתאם. היא לא הסבירה שזה כרוך בטלפונים רבים
לבזק, לספק וכו', אשר הם מצידם מפנים מאחד לשני. היא גם לא אמרה שהפעולה של השידרוג דורש הרבה זמן (הטכנאי של בזק צריך לטפל בקופסא, והוא יגיע רק שבוע הבא), כל כך הרבה עצבים וזמן שהם מיותרים לגמרי!
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
זירוז הטיפול , אמינות של דברים הנאמרים עי'' אנשי בזק, המתנה לתשובה יותר קצרה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|