|
|
|
|
|
|
ניתוק קו עקב שירות לקוי |
נושא התלונה: |
יום ראשון 13 נובמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום
בחודש אוקטובר פניתי לחברת בזק עם בקשה להפריד מחשבון טלפון שיחות השייחות לחברת ברק. עקב שליחת חשבון חדש לתשלום ביקשתי את הנציג ולאחר מכן גם את האחראית משמרת לדחות תשלום חשבון לשבוע ימים כדי שלא יבצר חוב ולא יגבו ממני דמי גביה ורבית. וכך הופתח לי
שילמתי את החשבונית ב2.11.05 - 3 ימים איחורתאריך הסוכם לתשלום שלא גורם לתשלום הוצאות גביה, אך לאחר שבועיים קיבלתי הביתה מכתב מודע ששילמתי חוב לפני ניתוק קו. לאחר שיחה עם אחראית משמרת התבבר שתשלום חשבון לא נדכה בכלל אלא נכתבה הערה לא לנתק קו עד 30 באוקטובר שגם כך לא היה צורך בזה. עכב סיבות אלא ושירות יותר מדי "יוזמ" של הנמציגים ניתקתי קוי ללא קוונה מקדימה. לטיפולכם נטלי
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
זיכוי דמי גביה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בזק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|