פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לקוי של החברה בפניות - קו טל' 08-8570680 נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש מאי האחרון עברנו לבית חדש, וביקשנו העתקת קו לצורך התקנת תשתית עבור חברת הוט. שילמנו עבור ההעתקה וביטלנו את שירותיה של בזק (עברנו לחברת הוט). נשלחה אלינו חשבונית אחרונה ששולמה, ונאמר ע"י נציג החברה כי חשבוננו נסגר ללא חובות.
כעבור כחודש התחלנו לקבל מכתבים מחברת בזק על חובותבגין קו טל' של בזק שכלל לא שייך לנו. מהחברה נמסר, כי קו זה הועתק לצורך שירותי אינטרנט של בזק, שכלל לא ביקשנו לעשות. במהלך פניות חוזרות ונשנות נציגיה של בזק שינו גרסתם לעניין החוב - פעם נאמר כי הוא בגין אינטרנט (שכלל לא הוזמן על ידנו), פעם אחרת נאמר כי הוא בגין שיחות שכלל לא בוצעו על ידנו (יש לנו טל' של הוט). בכל פניה נאמר על נציגי בזק, כי אכן מדובר בטעות והחיוב יבוטל, ולאחר כמה ימים התקבל מכתב נוסף בגין אותה דרישת תשלום.
נציגי בזק במוקד 199 לא יכולים לתת מענה או הסבר מספק על מהות דרישת התשלום, ומנגד אינם מוכנים להעביר את הטיפול לגורם מוסמך אחר. כמו כן, הם מסרבים לתת את הטל' של פניות הציבור של בזק.
אודה טיפולכם המסור.
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול החיוב ופיצוי על עשרות שיחות ל-199 שעולות כסף בחברת הוט פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה