פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חשבונית מוטעית נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש התחברתי לחברת בזק, על מנת לגלוש באינטרנט (דרך חברת 012).
הגיע אלינו טכנאי מבזק כדי להתקין קו וביקשנו שיביא עמו מודם (בפירוש צויין שהקו נעשה למטרות אינטרנט בלבד ולכן בחרתי גם קו שהשיחות ממנו יקרות, משום שאינני מתכוונת להוציא ממנו שיחות טלפון, אלא להשתמש בו כקו אינטרנט בלבד)
הטכנאי הגיע, לא שאל היכן להתקין את הנקודה, פשוט התקין והלך. תוך כדי עבודתו חבר שלי שנכח במקום, שאל אותו האם זה הכרחי שהקו יהיה ליד המחשב (כי המחשב בחדר אחר מאיפה שהנקודה הייתה). הטכנאי התעלם והמשיך בעבודתו.
כשיצא מביתנו, התברר לי דרך 012 שחובה שקו הטלפון יהיה פיסית ליד המחשב ולכן קראנו לטכנאי שוב, שיבטל את הנקודה הקיימת ויתקין את הנקודה הנכונה, בחדר הנכון. הטכנאי סירב ובמוקד בזק נמסר לי שכדי להחזיר את הטכנאי ולהתקין נקודה נוספת - אני צריכה לשלם 100 ש"ח נוספים. כמובן שאינני זקוקה לשני קוים, אלא לקו אינטרנט בלבד ושוב אציין שחבר שלי אמר לטכנאי שהמחשב בפירוש לא נמצא ליד הנקודה (את זה גם הטכנאי ראה בעצמו וגם אם לא- אני חושבת שראוי מתפקידו לשאול).
לאחר שיחות ארוכות מאוד עם המוקד, וסירובי לשלם 100 ש"ח (עניין של כמה שעות ומריבות עם אחראית המוקד) - הוסכם שלא נצטרף לשלם סכום זה.
החשבונית הראשונה שקיבלתי הייתה על סך 276 ש"ח ומאוד התפלאתי כיצד היא יצאה ככה. לאחר בירור - מסתבר שהחשבונית הייתה צריכה להיות על סך 179 ש"ח בלבד ואילו ה-100 ש"ח הנוספים שנגבו ממני - הם "טעות"...
קיבלתי את התנצלותה הכנה של בזק, אך ביקשתי שיקזזו סכום זה ושייגבו ממני רק את הסכום שאני אמורה הייתי לשלם, דהיינו - 179 ש"ח, עבור התקנה חדש פעמית של קו. בזק סירבו.
ביקשתי שלפחות ייתנו לי חודש נוסף חינם, רק עבור עוגמת הנפש שנעשתה לי - בסך 25 ש"ח בלבד !!!! בזק סירבו והציעו לתת לי 200 דקות חינם. אמרתי לבזק שפיצוי זה אינו מועיל לי מכיוון שאני מחזיקה 3 טלפונים ניידים - אחד מהם של עבודה שממנו אני עושה את מרבית השיחות שלי ולכן אינני מעוניינת בפיצוי זה.
כל המריבות שעברתי עם בזק כלקוחה חדשה - רק הובילו אותי לחשוב שעשיתי טעות חמורה שהתחברתי דרכם ואולי הייתי צריכה לעשות את זה דרך הוט...
למרות ששאלתי שוב ושוב את בזק אם הם מוכנים לאבד לקוח עבור 25 ש"ח בלבד (סכום פעוט שבזק לדעתי בהחלט יכולה לספוג) - הנציגה סירבה בתוקף לתת לי חודש חינם.
אני חושבת שנעשתה לי עוגמת נפש מאוד לא נעימה, ואם לא הייתי עוקבת בפירוט אחר החשבוניות שלי - מי יודע אם גם בהמשך לא ייגבו ממני כסף "בטעות"...
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה