פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוח בזק שנים מחובר לכל השרותים שלהם כולל תשתית אינטרנט. לאחרונה פנה אלי נציגת מכירות עם הצעה טובה לרכישת מודם אלחוטי ב 0 ש"ח (חיוב זיכוי של 19.90 ש"ח כל חודש) עם התחייבות של שנתיים. קיבלתי את ההצעה. שלחו לי עם שליח את המודם (לאחר כמה פניות - כנראה שלאחר תהליך המכירה תהליך שהשרות הלקוי התחיל) בכל אופן המודם נשלח בדיוק בתקופת מעבר דירה לכן הזמנתי העתקת קו עם מס' חדש(לא ניתן היה לנייד כי מדובר על איזור אחר) לקח כשבועיים לקבל קו. אין ספור פניות וטלפונים עד שסוף סוף טכנאי הגיע אלי הביתה וחיבר ב 4 שניות את הקו (מתברר לפי הטכנאי שמגרש אחר חובר).הקו הפך לפעיל ב 26/06/08 בפועל. רק שבוע לאחר מכן יום שישי אחרון התפנתי לחיבור מחשב ביתי לרשת האינטרנט 03/07/08 לאחר כשעה עם נציג בזק (כרשתי תמיכה תכנית בכסף) נאמר לי שהמודם לא תקין ועלי להחליפו בבזק סטורץ היום 06/07/08 יום א' פניתי ל 199 בבקשה : 1. להחילף את המודם עם שליח מאחר ואני לא אשם שבזק שלחה לי מודם תקול ואין לי זמן מיותר לנסוע לעמוד בתור ולמה עלי לשלם על תקלה של בזק?????!!!!
2. לתקן את הקו החדש יש רעשים נוראים גם כאן נאמר לי לי להגיע לבזקסטור לקחת פילטרים.
ביקשתי לדבר עם נציג בכיר לא ניתן. ביקשתי שליח לא ניתן . ביקשתי להתנתק אומרים לי שיש לי התחייבות !!!!! הקו טלפון לא עובד כמו שצריך המודם תקול ולא ניתן להחבר לאינטרנת ומה עם התחייבות של בזק לשרות תקין ואנושי ?????!!!!!! איך בסופו של דבר אנו צריכים לעמוד בהתחייבויות הכספיות ומה איתכם בזק?????!!!!!!
הנזק הוא רב : זמן שיחות בטלפון , כמו כן אני משתמש בקו קל כי אני מחובר ל 072 בשרותי טלפון וזה כבר המון זמן שלא ניתן לחייג דרך 072 כי לא ניתן לחבר ..... בקיצור חלום רע..............
כספי סוג הנזק :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה