פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סיום מבצע והכפלת דמי מנוי באינטרנט נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏17 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
התלונה אומנם נרשמה קודם אך יש לי ערך מוסף - היכולת של הספק - במקרה זה בזק, לגשת לכיס הלקוח ולעשות בו כבשלו הינה מבזה מכוערת ובעל מרקם של הונאה בחסות החוק! אני מציע לבדוק את הנושא במובן הבא:
* האם בזק/כל ספקית אחרת רשאית לגבות סכום כלשהוא על סיום חוזה מבלי שחתמתי על מסמך מאשר מראש? היתכן שיש פה פירצה בחוק?
* האם ניתן לבדוק מה סכום הכסף המצטבר שבזק הרוויחה בשנים אחרונות על חוסר תשומת לב אומללה של אזרחים תמימים מבלי שהותרעו על כך?
* האם במידה וגילית שעל אותו שרות שילמת מחיר כפול מבלי שאישרת במועד השינוי או סמוך לו בזק יכולה לגבות ככל העולה על רוחה שכן לא חתמת על מסמך רלוונטי מאשר בכתב ולא להחזיר לך את ההפרש?
--- אם אכן יש פה שיטה ולא מקריות (ויתכן שאני טועה, יעידו העובדות)
הייתי ממליץ לכל אדם שחש כי ספק כלשהוא הונה אותו לעשות כמוני ולהתנתק מיידית - פה כוחנו!
עלבון סוג הנזק :
במידה ומבצע נגמר ולא חידשת - לנתק מהשירות (בטח לא פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תשובת דובר בזק שם ותפקיד:
אני כבר עניתי על נושא המבצעים ואני עונה שנית מבלי לבדוק את התלונה הספציפית הזו.
לקוח שנרשם לאחת ממבצעי בזק מודיעים לו בשיחה הטלפונית שהמבצע לשנה (או לכל תקופה אחרת של המבצעים).
בנושא האינטרנט המהיר, הלקוח מקבל גלויה מבזק המאשר את הצטרפותו לאינטרנט המהיר וכן שהמבצע הוא לשנה בלבד. חודש לפני סיום תקופת המבצע, בזק שולחת גלויה בה היא מודיעה כי בחודש הקרוב מסתיימת תקופת המבצע ומציעה מציעה מבצעים חדשים ומבקשת להתקשר ל - 199. בנוסף, בכל חשבון טלפון מופיע בברור החיוב לשירות האינטרנט המהיר וסכום בתשלום כך, שבזק היא אחת החברות הבודדות המודיעה בכתב ללקוח גם על תחילת המבצע, מתריעה על סיום תקופת המבצע וכן שולחת חשבון מדויק וברור בציון כל המחירים על כל השירותים שהלקוח מקבל מהחברה.
תגובה:
1. לקרוא את הגלויות והמכתבים שמגיעים מבזק, ולא לזרוק מתוך הנחה ששוב שולחים דואר זבל
2. לעבור על חשבונות הטלפון. ואם יש סכום שאינו ברור או נראה מוגזם להתקשר למוקד שירות לקוחות 199, הפועל במשך ימי השבוע בין הימים ראשון עד ששי רצוף 24 שעות ביממה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה