פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התחייבות אוטומטית לשנה לשרותי adsl ללא רצוני נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בפברואר שנת 2004 יצאו בזק במבצע חודשיים חינם של קו adsl עם אפשרות ניתוק ללא שום כנס כספי, עד כאן הם מאשרים את הפרטים. החודש ביקשתי להתנתק מאחר ואיני צריך עו אינטרנט מהיר בבית והם לא מנתקים מאחר והם אומרים שמי שלא התנתק אחרי חודשיים מחוייב אוטומטית לשנה אחרי זה כך שאני מחוייב לשלם עוד שלש חודשים או לשלם כנס התנתקות
בסך 180 שח שהוא יותר משלשת החודשים.
בשום שלב לא נאמר לי שאם לא אנתק אחריי חודשיים אני ממשיך לשנה אוטומטית במצב זה לא הייתי נרשם למבצעת בנוסף לכך ביקשתי שיראו לי
איפה כתוב ואיכן שלחו לי אסמכתה או הודעה או שאלה האם אתה מוכן להמשיך את המבצע ולהתחייב לטענתם הם לא חייבים להודיע לי בכתב וזו
עסקה טלפונית.
תודה
כספי סוג הנזק :
שיינתקו אותי מהשרות ללא כנס מס' המנויי שעליו התלונ פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
לשכת דובר בזק שם ותפקיד:
הדבר האחרון שאנחנו רוצים זה להתווכח עם לקוחות ולהגיע למצב של לקוחות בלתי מרוצים.
אבל התלונה כאן תמוהה במקצת
הלקוח הצטרף בפברואר 2005 במסגרת מבצע של בזק חודשיים חינם ו - 10 חודשים תשלום חודשי של 60 ש"ח. בזק שלחה לו גלויה ובו כל הפרטים על המבצע כולל התחייבות למשך שנה. בחודש נובמבר הוא פנה למוקד בזק וביקש לשדרג את קצב הגלישה והמחיר של החבילה החדשה הוא רק 40 ש"ח לחודש, עד לסיום תקופה ההתחייבות בפברואר 2006
תגובה:
כיוון שחשוב לנו שביעות הרצון של הלקוח. אנחנו מבקשים ממנו שיתקשר למוקד פניות הציבור 1-800-22-5000 פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה