|
|
|
|
|
|
קו טלפון |
נושא התלונה: |
שמר אסנת |
שם/כינוי: |
יום שלישי 25 אוקטובר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אני הזמנתי קו לפני שבוע וחצי.הזמנת הקו הינה דחופה ביותר וזה צוין בבקשה אולם אף אחד לא טרח להגיע במשך שבוע וחצי!שרות גרוע,הפסד ענק לחברת בזק הקו יכול לעבוד בעסק פעיל והפסד ענק לחנות שצריכה להפתח,אבל אל דאגה אנחנו נפגש!
|
כספי |
סוג הנזק : |
כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בזק שירות לקוחות
, תגובה:
|
לשכת דובר בזק |
שם ותפקיד: |
מצטערים על השירות שאינו מתאים לשירות שבזק מספקת ללקוחות.
אני לא יודעת אם זה עוזר, אבל מדובר על תקופה של חגים, שגם היו מעט ימי עבודה וחלק גדול מהטכנאים גם לקחו חופשות |
תגובה: |
קו הטלפון הותקן |
פתרון: |
|
|
|