פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים בהוראת קבע עבור קו ADSL מעבר למוסכם. נושא התלונה:
גבל יעקב שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
חברת בזק חייבה אותי במהלך 4 החודשים האחרונים בסכום יותר מכפול מעבר למוסכם. פניתי אינספור פעמים בטלפון 199 ונעניתי בתחילת הספור ש"אין מחשב" או "שהמחשב נפל" בקיצור ללא עזרה ונתבקשתי לשלוח פקס ל-1198 עשיתי כמצווה ושלחתי את אותו פקס כ-5 פעמים בו ביקשתי להסדיר את המחיר או לחילופין להסיר את שירות ה-ADSL. לאחר כחודשיים של טלפונים נאמר לי שהפקסים התקבלו והדבר בטיפול ואקבל תשובה בכתב. לאחר כחודש נוסף נעניתה שבקשתי נדחתה ושוב חוייבתי בסכום יותר מכפול. כאן פקעה סבלנותי ובקשתי להסיר את הוראת הקבע וכך נעשה ואז רשמתי המחאה לזכות בזק על סכום של כ-66 ש"ח שהיה עבור שיחות ואחזקה לאחר שהורדתי את הסכום של ה-ADSL שלא היה בשימוש וגם הוסר בשלב זה. עתה אני נדרש להשלים את הסכום או שקו הטלפון שברשותי ינותק.
אני מבקש החזר כספי של הפרש הכספים שנלקחו ממני וכן להסיר את איום הניתוק וכל זה בכתב מגורם מוסמך בחברה ולא מפקיד שאינו בר סמכא.
תודה רבה
יעקב גבל
כספי סוג הנזק :
החזר הפרשי כספים שנגבו ללא רשות והסרת איום ניתוק ה פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
לשכת דובר בזק שם ותפקיד:


כבר ענינו בעבר על שאלה זו מספר פעמים. 1. כל לקוח השזמין אינטרנט מהיר במבצע, בזק שולחת לו גלויה כחודש לפני תום מועד המבצע, ומודיע לו כי המבצע הסתיים ומציעה לו לפנות למוקד 199 להתחבר באמצעות מבצע חדש (אגב חלק ממבצעי ההמשך הם בתנאים טובים יותר) 2. בכל חשבון בזק מופיע פרוט מדוייק של כל השירותים עליהם הלקוח משלם כולל הסכום לתשלום תגובה:




תגובה:
לבדוק את כל חשבונות הטלפון (כדאי גם של כל הספקים כמו חשמל, מים, ארנונה וגז) פעולה שאורכה שניות ספורות וכך ניתן לעקוב אחר התשלומים ואפילו לחסוך בהוצאות השונות. פתרון: פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה