פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה לניתוק שרות אינטרנט מהיר נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏02 ‏פברואר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
כפר הריף 132 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני בערך 10-11 חודשים לאחר הרבה מאוד בעיות ניתוק בחיבור האינטרנט ולאחר שנישלחנו לא פעם להחלפת פילטרים בבזק סטור ובילנו שעות ארוכות בהמתנה לתמיכה בטלפון החלטנו להיתנתק!
פנינו לחברה בטלפון לאחר ניסיון של הנציג לשכנע אותנו להישאר בשרות הוחלט על ניתוק! נישלחה לנו הודעה בדואר בדבר החזרת המודם לבזק ורק אז יוכלו לבציע ניתוק. וכך עסינו במהרה. המודם הוחזר. ולנו ניתן אישור על כך! (נימצא בידנו) לפני כחודש וחצי לערך אני בודק לתדהמתי כי יש עדין חיוב ממשיך של 99 שח אותו גובה החברה מאז שהיצטרפנו לחבילת האינטרנט.מיד פנתי בטלפון לברר זאת ולהפתעתי ענה לי הנציג שזו בעיה גם שלי שלא עקבתי אחרי החיובים בכרטים האשארי ולכן בגלל שעבר הרבה זמן לא ניתן לתקן את הנעשה והיתי צריך לפנות גם לבזק בן לאומי להיתנתקות זה לא מספיק שהודעתי להם (שכן איתם נעשה ההסכם)הוא אמר שלפי מה שהוא רואה ביקשנו להמשיך עם הספק ולא להיתנתק (לא היה ולא ניברא) הסברתי שוב כי לא היתי בארץ תקופה ולכן לא בדקתי כל כך את החיובים !
כיום אחרי שגבו לי כ 1100 שח בלי ידיעתי מכרטיס האשראי לא מוכנה החברה להחזיר לי רטיואכטיבית את הכסף שנילקח ללא שרות
כספי סוג הנזק :
החזר כספי שנילקח מיום בו הודעתי על ניתוק והחזרתי מ פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
לשכת דובר בזק שם ותפקיד:
בזק ניתקה את הלקוח משירות האינטרנט המהיר עם הגשת הבקשה ב6/1/05 .
ממועד הסרת השרות הלקוח אינו מחוייב בגין שרות זה.(החל מחשבון 1/05 )

תגובה:
תלונת הלקוח מתייחסת לחיובים של ספק האינטרנט - לכן הלקוח צריך לפנות בדרישה לספק האינטרנט שלו על מנת לבקש את החזר החיובים פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה