|
|
|
|
|
|
בקשה לניתוק שרות אינטרנט מהיר |
נושא התלונה: |
יום רביעי 02 פברואר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני בערך 10-11 חודשים לאחר הרבה מאוד בעיות ניתוק בחיבור האינטרנט ולאחר שנישלחנו לא פעם להחלפת פילטרים בבזק סטור ובילנו שעות ארוכות בהמתנה לתמיכה בטלפון החלטנו להיתנתק!
פנינו לחברה בטלפון לאחר ניסיון של הנציג לשכנע אותנו להישאר בשרות הוחלט על ניתוק! נישלחה לנו הודעה בדואר בדבר החזרת המודם לבזק ורק אז יוכלו לבציע ניתוק. וכך עסינו במהרה. המודם הוחזר. ולנו ניתן אישור על כך! (נימצא בידנו) לפני כחודש וחצי לערך אני בודק לתדהמתי כי יש עדין חיוב ממשיך של 99 שח אותו גובה החברה מאז שהיצטרפנו לחבילת האינטרנט.מיד פנתי בטלפון לברר זאת ולהפתעתי ענה לי הנציג שזו בעיה גם שלי שלא עקבתי אחרי החיובים בכרטים האשארי ולכן בגלל שעבר הרבה זמן לא ניתן לתקן את הנעשה והיתי צריך לפנות גם לבזק בן לאומי להיתנתקות זה לא מספיק שהודעתי להם (שכן איתם נעשה ההסכם)הוא אמר שלפי מה שהוא רואה ביקשנו להמשיך עם הספק ולא להיתנתק (לא היה ולא ניברא) הסברתי שוב כי לא היתי בארץ תקופה ולכן לא בדקתי כל כך את החיובים !
כיום אחרי שגבו לי כ 1100 שח בלי ידיעתי מכרטיס האשראי לא מוכנה החברה להחזיר לי רטיואכטיבית את הכסף שנילקח ללא שרות
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר כספי שנילקח מיום בו הודעתי על ניתוק והחזרתי מ |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בזק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|