פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית תשלום ללא קבלת שירות מיולי 2003 נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
אבי אדם מבוגר 75. בשנת 2003 נרשם לנסיון במסלול המוזיל את החיוג למס' הטלפון של ספקית האינטרנט. באותה תקופה המודם היה אנלוגי ונדרש חיוג. המסלול הנ"ל בבזק היה עבור מס' טלפון בודד של ספקית האינטרנט. ביולי 2003 עבר אבי לאינטרנט מהיר ללא חיוג דרך ארגון הגמלאים של בנק ישראל. מאז ועד היום הוא מחוייב בתשלום בחזבון החודשי של בזק במסלול הנ"ל שלא בוטל. על אף שאין שום חיוב על מס' הטלפון עליו בוצע המסלול בזק ממשיכים לגבות את הסכום החודשי למבצע האמור. אבי שם לב לפירוט הנ"ל בתוך חשבון בזק רק החודש. בזק מוכנים לזכות אותו רק חודש לאחור.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי רטרואקטיבי החל מיול 2003 פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
לשכת דובר בזק שם ותפקיד:
למרות פניית הלקוח המאוחרת, לאחר שנתיים וחצי ולעובדה כי הלקוח לא פנה לבזק מהמועד בו חדל לעשות שימוש במסלול,
הוחלט במחווה שיווקית חריגה של לפנים משורת הדין לזכות הלקוח בגין המסלול עפ"י בקשתו מ7/03 עד 10/05 בסך 228.42 ש"ח לפני מע"מ.
הזיכוי יופיע בחשבון הטלפון הקרוב.
ושוב אנחנו חוזרים ואומרים בכל חשבון טלפון מפרטים כל השירותים עליהם נגבה תשלום. פשוט להקדיש מספר שניות ולעבור על החשבונות (לא רק של בזק, גם ארנונה, חשמל בנקים) יכולים לחסוך הרבה כסף

תגובה:
זיכוי עבור התקופה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה