פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות לקוי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏11 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום 30-11 שלחתי פקס כולל את כל האישורים הדרושים בבקשה להפשיר קו טלפון ולהעביר את שירות הADSL ממספר טלםון אחד לאחר. נאמר לי בבזק שבתוך יומיים יטפלו בפנייתי. ב6-12 באו להפשיר לי אצ הקו שביקשתי וב 11-12 גיליתי שטרם חוברתי לשירות האינטרנט. טלפון בבוקר אותו יום גילה לי שלוקח 48 שעות לסגור הזמנה של הפשרת קו, ורק אז פותחים הזמנה לשירות אינטרנט-הזמנה שכמובן לא פתחו עבורי אף שעברו יותר מ 72 שעות. ביקשתי בכל לשון של בקשה שיאיצו לי את ההזמנה, כיוון שאמרו לי שזה ייקח 24 שעות. הפקידה ענתה לי שאם עד 12 בצהריים לא יהיה לי אינטרנט שאתקשר שוב והם יאיצו זאת התהליך, אז ביקשתי שתאיץ עכשיו- גם כך לוקח להם שעות לענות לטלפון..בשתיים וחצי התקשרתי שוב ושוב הבטיחו לי שיאיצו..
בשלוש ורבע התקשרתי ושאלתי מה יהיה ונאמר לי שישתדלו, ושהמוקד עובד עד חמש כך שאם לא היום אז מחר...צעקתי בקול רם ואמרו שישתדלו, בארבע ורבע התקשרתי וניסו להסביר לי איך קרה שיומיים טיםול בפקס הפכו ל-13 ימים, והה להם חשוב יותר לבדוק האם נותקתי מהשירות במספר הקודם מאשר לבדוק מה קורה עכשיו. אחרי עוד כמה טלפונים-חוברתי בתהליך ארוך ואיטי לאינטרנט. וכאן נשאלת השאלה - האם אנו בשנות הארבעים ומדוע אומרים לנו-"אנחנו כאן בכל עתיד שתבחר" אם בזק עוד תקועה 50 שנה אחורה ביכולות השירות שלה?
עוגמת נפש סוג הנזק :
שיפור השירות ופיצוי על אבדן יום עבודה פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
לשכת דובר בזק שם ותפקיד:
אכן השירות שהלקוחה קיבלה אינו עומד בסטנדרט שלקוחות בזק רגילים לקבל. חשוב לנו כי לקוח שמבקש להעביר את קו הקטלפון הקו יועבר עם כל השירותים כך שהלקוח יוכל להמשיך את חייו "התקשורתיים" ברציפות תגובה:
מנהלי ונציגי השירות הפיקו את הלקחים כדי למנוע מקרים חוזרים מעין אלו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה