פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כפול וכבילת הלקוח נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר גמר מבצע ברשת האינטרנט ללא כל הודעה מוקדמת קופץ המחיר בגין מתן שירות ADSL פי 2.5 ורק לאחר קבלת החשבון החודשי ניתן לשים לב לכך. בשיחה עם המוקדנים של החברה הסכימו לתת זיכוי על הטעות שלהם אך רק אם אני מסכים להתחייב לשנה נוספת!!!
כספי סוג הנזק :
החזר כספי ללא תנאי על התקופה הנידונה ומתן פיצוי הו פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
לשכת דובר בזק שם ותפקיד:
בזק זיכתה את מר פוגל על התקופה בה שילם מחיר מלא עבור ה ADSL והחזירה את הפרש בין המחיר ששולם למחיר המבצע תגובה:
מר פוגל זוכה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה