|
|
|
|
|
|
חיוב כפול וכבילת הלקוח |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לאחר גמר מבצע ברשת האינטרנט ללא כל הודעה מוקדמת קופץ המחיר בגין מתן שירות ADSL פי 2.5 ורק לאחר קבלת החשבון החודשי ניתן לשים לב לכך. בשיחה עם המוקדנים של החברה הסכימו לתת זיכוי על הטעות שלהם אך רק אם אני מסכים להתחייב לשנה נוספת!!!
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר כספי ללא תנאי על התקופה הנידונה ומתן פיצוי הו |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בזק שירות לקוחות
, תגובה:
|
לשכת דובר בזק |
שם ותפקיד: |
בזק זיכתה את מר פוגל על התקופה בה שילם מחיר מלא עבור ה ADSL והחזירה את הפרש בין המחיר ששולם למחיר המבצע |
תגובה: |
מר פוגל זוכה |
פתרון: |
|
|
|