פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוחות אדיש/גביה מופרזת עבור ADSL נושא התלונה:
ארנפלד עמי שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏15 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
ברשותי 3 קוי ADSL עבור שניים התשלום 35 ש"ח אך עבור השלישי גובים 60 ש"ח פניות לשרות לקוחות נענות בתשובה "יחזרו אליך" אליכם חזרו? גם אלי לא
עגמת נפש ו סוג הנזק :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
לשכת דובר בזק שם ותפקיד:
נציגי השירות שוחחו עם הלקוח והסבירו לו כי מכיוון שהוא הצטרף לאינטרנט המהיר של בזק בזמניםשוונים לכן גם המבצעים הם שונים וכך גם התשלום תגובה:
נציגי השירות של בזק איחדו את כל המבצעים לתשלום שווה לכל הקווים פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה