|
|
|
|
|
|
שרות לקוחות אדיש/גביה מופרזת עבור ADSL |
נושא התלונה: |
ארנפלד עמי |
שם/כינוי: |
יום חמישי 15 דצמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ברשותי 3 קוי ADSL עבור שניים התשלום 35 ש"ח אך עבור השלישי גובים 60 ש"ח פניות לשרות לקוחות נענות בתשובה "יחזרו אליך" אליכם חזרו? גם אלי לא
|
עגמת נפש ו |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
בזק שירות לקוחות
, תגובה:
|
לשכת דובר בזק |
שם ותפקיד: |
נציגי השירות שוחחו עם הלקוח והסבירו לו כי מכיוון שהוא הצטרף לאינטרנט המהיר של בזק בזמניםשוונים לכן גם המבצעים הם שונים וכך גם התשלום |
תגובה: |
נציגי השירות של בזק איחדו את כל המבצעים לתשלום שווה לכל הקווים |
פתרון: |
|
|
|