פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
חמותי אשה מבוגרת, שחשבון בזק יורד לה בהוראת קבע. לאחרונה הבחנתי בחשבון שלה כשהתבוננתי בו באקראי, ולפתע גיליתי שהיא מחויבת ב-6.3 ש"ח לא כולל מע"מ בכל חודש, על אחריות לטלפונים הישנים של בזק מדגם "זמיר" שמזמן מונח אי שם בבוידם. בקשתי כמובן לבטל חיוב זה, אך לא הסכימו בשום פנים לזכות ריקטרואקטיבית. אמרתי שכמה זמן שהם יחליטו לנכון לזכותה יהייה בסדר מבחינתנו, אך ללא הועיל. לדעתי זו חוצפה לחייב סכום כזה לאורך שנים על טלפון עתיק ששוכב כאבן שאין לה הופכין במרבית מבתי ישראל.
כספי סוג הנזק :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
לשכת דובר בזק שם ותפקיד:
1. התשלום עבור מכשירי הטלפון חוגה - זמיר מופיעים בכל חשבון טלפון בצורה ברורה ומובנת
2. התשלום מזכה את הלקוח לתקן את מכשיר הטלפון בכל פעם שהוא מתקלקל (המכשיר ולא הקו) ללא תשלום

3. בשנת 2002 הודענו בכל חשבונות הטלפון כי מי שמבקש לבטל את דמי "הביטוח" האלה יתקשר ל - 199 ונפסיק את התשלום. הנושא גם פורסם במחודשים מאי - ספטמבר 2002.

4. לקוחות רבים שמרוצים ממכשיר הטלפון, שהוא אחד מהמכשירים האמינים והטובים בעולם ציוד התקשורת, משלמים את הסכום ומקבלים שירות בכל תחנות בזק סטור לשביעות רצונם

5. בזק כאמור אינה מסתירה את החיוב ובכל חשבון החיוב מופיע. כל מה שצריך לעשות הוא להקדיש שניות ספורות כדי לעבור על סעיפי החשבון ולבדוק על מה מחוייבים.
תגובה:
לקוחות שמוצאים חיובים על שירותים שאינם מעוניינים בהם, במוקד הטלפוני 199 כל נציגי השירות ישמחו לעזור להם פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה