פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביה מופרזת בסעיף "הוצאות גביה" עבור חשבון טלפון המשולם באיחור. נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
עבור 7 ימים של איחור בתשלום חשבון טלפון ע"ס 62 ש"ח, בזק גובה 0.15 ש"ח ריבית, ו-10 ש"ח "הוצאות גביה". כל הסעיף הזה יותר מתמוה: לא נשלחה שום הודעה על איחור, והחשבון שולם בנוהל הרגיל דרך הבנק. עבור מה בדיוק משולם הכסף הזה??
עשיית "כסף קל" על חשבון הציבור סוג הנזק :
בדיקה חוזרת של רלוונטיות הסעיף והחזרת כספים שנגבו פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
לשכת דובר בזק שם ותפקיד:
עפ"י תקנות משרד התקשורת (ריבית פיגורים הוצ' גביה התשמ"ז 1987 ,על תיקוניו סעיפים 2 ו-3 .)
על תשלום בעד שרות בזק אשר לא סולק במועד שנקבע לכך בחשבון תיווסף לסכום הנקוב בחשבון:
1.ריבית פיגורים לימי החוב,יחסית למספר הימים.
2.הוצ' גביה בסך 10 ₪ לפני מע"מ.
לנוכח האמור הלקוחה חוייבה כדין...
התראה על אי תשלום חשבון נשלח ללקוח בתום 14 יום ממועד מקורי לתשלום.

תגובה:
בזק מאפשרת לשלם את חשבונות הטלפון בכמה דרכים שהטובה בהן היא הוראה קבע שזה ממש מוריד תאגה - החשבון מיגע לבית הלקוח שבועיים לפני תום מועד התשלום, כך שהלקוח יכול לבדוק אתהחשבון ובמקרה של בעיה או שאלה לפנות למוקד 199, לפני שהוראת הקבע מתבצעת.
בנוסף מוקד 199 עונה ללקוחות עד 10 בערב וניתן לשלם בכרטיס אשראי, וזאת בנוסף לאמצעים הרגילים באמצעות הבנקים המסחריים ובנק הדואר.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה