פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כפילות חשבונות < נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏22 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב - 22 לדצמבר פניתי לבזק בבקשה לאיחוד חשבונות וחיובם מאותו חשבון הוראת קבע מכיוון שיש לי מספר קווים. כתוצאה מסיפור ארוך ומסובך קיבלתי תשובה שאומרת: ייתכן ויש כפילות חשבונות ועקב אנו מחויבים פעמיים כל חודש!!! האם זה ייתכן? לבזק אין תשובה סופית גם לאחר תשעה חודשי מרדף טלפוני אחרי בזק. מה עושים?
כספי סוג הנזק :
טיפול נאות לתיקון הבלגן והחזר כספי רטרואקטיבי פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
לשכת דובר בזק שם ותפקיד:
בבדיקה לא נמצא הפילות בחשבונות תגובה:
שלחנו לגב' הלנה הלנה את פירוט הקוים הנמצאים בחשבון המאוחד ב - 27.12.05 פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה