|
|
|
|
|
|
כפילות חשבונות < |
נושא התלונה: |
יום חמישי 22 דצמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ב - 22 לדצמבר פניתי לבזק בבקשה לאיחוד חשבונות וחיובם מאותו חשבון הוראת קבע מכיוון שיש לי מספר קווים. כתוצאה מסיפור ארוך ומסובך קיבלתי תשובה שאומרת: ייתכן ויש כפילות חשבונות ועקב אנו מחויבים פעמיים כל חודש!!! האם זה ייתכן? לבזק אין תשובה סופית גם לאחר תשעה חודשי מרדף טלפוני אחרי בזק. מה עושים?
|
כספי |
סוג הנזק : |
טיפול נאות לתיקון הבלגן והחזר כספי רטרואקטיבי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בזק שירות לקוחות
, תגובה:
|
לשכת דובר בזק |
שם ותפקיד: |
בבדיקה לא נמצא הפילות בחשבונות |
תגובה: |
שלחנו לגב' הלנה הלנה את פירוט הקוים הנמצאים בחשבון המאוחד ב - 27.12.05 |
פתרון: |
|
|
|